יאללה - שרשור הכרות

HisAirness

New member
הוספה:

אני אוהב NBA: כי לאיזה עוד משחק אתה קם ב-4 לפנות בוקר, כי זה המשחק היחיד שאין בו רגע משעמם(חוץ מסן-אנטוניו, סתם בצחוק!), כי באיזה עוד משחק אתה יכול לראות מישהו יותר גרוע מוויל ביינום?(גם זה בצחוק!)
 

ThEgReEnKiNg

New member
יאללה

גיל:19+ קבוצה אהודה-טורונטו רפטורס
שחקן עבר אהובה-מג'יק ג'ונסון וצ'ארלס בארקלי. שחקן אהוב בהווה-איזה שאלה? כריס בוש כמובן. אני אוהב NBA כי:כי אני אוהב כדורסל טוב ומהיר אתלטי ותחרותי (צריך לומר עוד?
) ולשאולת מירמור
שחקן עבר לא אהוד-את האמת! אין אחד כזה , אני מרוצה מעצמי
שחקן לא אהוד-זה קל , וינס קרטר (יש לי בחילה רק מלחשוב על השם שלו) , כן כן , אני יודע שהוא עזר לטורונטו ושם אותה על המפה ושאני ממורמר , אבל הבחור הוא חלאה אנושית. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות-הסאן אנטוניו ספרס , דיי כבר חאלאס (אותו דבר לגבי הפטריוטס , גו ג'יאנטס? :\ ). מקווה שהרמה תיהיה גבוה ומזל טוב
 

THE G1

New member
אני

שם: (לא חובה):עודד סלע גיל:26 קבוצה אהודה:בוסטון סלטיקס שחקן עבר אהוב:לארי בירד,קווין מקהייל,דראזן פטרוביץ'(ועוד כמה אירופאים) שחקן אהוב בהווה:טים דאנקן,דירק נוביצקי,מנו ג'ינובילי,לואיס סקולה(ועוד כמה אירופאים...) אני אוהב NBA כי:זה הליגה הכי טובה בענף שאני הכי אוהב. וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: מייקל ג'ורדן. שחקן הווה לא אהוד:מייסיאו באסטון,קובי בראיינט הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות:BEAT L.A
 

WorldCenter

New member
יייאללללההה שלי!

שם: (לא חובה) גיל גיל: 22 קבוצה אהודה: לייקרס שחקן עבר אהוב: MJ אה כן מגיק ג'ונסון :) שחקן אהוב בהווה: קובי בראיינט אני אוהב NBA כי: כי זה הספורט שאני הכי אוהב!!!
 

HisAirness

New member
זה קצת לא קשור

אבל יש פה מלא שונאי ג'ורדן! לי ולאוראל הולכת להיות עבודה קשה!
 

HisAirness

New member
לא נורא =]

גם אני המום, נראה לי הפורום פה עובדי אלילים!! תפנימו יש לנו אל אחד ושמו ג'ורדן!
 

chaiel

New member
ראוי לציון!

שהשחקן עבר הכי לא אהוב הוא...(הפתעה הפתעה הפתעה) מייקל ג'ורדן! אני המום! הייתי בטוח שאני יהיה היחיד!!! בכל מקרה, סתם לרקע כללי, אין פה נשים/נערות/בנות? (ואל תהיו מטומטמים)
 

cache

New member
הבהרה אישית לגבי ג'ורדן

שחקן עבר הכי לא אהוד עניתי ג'ורדן כי בזמנו, כלומר בעברי לא אהדתי אותו. בתור אחד שגדל על מג'יק וג'ורדן ירש את מקומו (כולל ניצחון בגמר עליו), פיתחתי שנאה לג'ורדן. אם המעבר שלי לנו-יורק ואהדתי לניקס, פעם אחר פעם נכוותי ממנו ולכן בתור ילד שנאתי אותו. אבל זה יה בעבר וכמו מקרים רבים אחרים, גדלים, מתבגרים רואים דברים אחרת, ג'ורדן הכל חוץ משנוא אצלי, ללא צל של ספק השחקן הגדול ביותר שאי פים דרך על מגרש הכדורסל. ד''א הדעה הזאת נוגעת לכל יתק השחקנים שמופיעים אצלי ששנואי עבר, אין לי כלום פרט להערכה וריספקט אליהם, כולם שחקנים גדולים.
 
אני מקווה שסלים לא ינטור לי טינה

הבטחתי לו שאחזור לפורום כדורסל ועשיתי את זה ועכשיו אני עוד מצטרף לפורום NBA...אבל מה לעשות, יותר קל להצטרף לפורום חדש מאשר לחזור לפורום ישן אחרי מספר שנות העדרות(יחי צה"ל) כשפתאום אתה כבר לא מכיר אף אחד... בכל מקרה... שם: שגיא גיל: 22 קבוצה אהודה: יוסטון רוקטס שחקן עבר אהוב: האקיסם אולג'ואן שחקן אהוב בהווה: ג'ייסון קיד אני אוהב NBA כי: ת'אמת אני לא מת על נ.ב.א, אבל זה שואו. וקצת דברים פחות סימפטיים: לא מתעסק בשליליות
.
 

Puskas

New member
אוקיי

שם: גיל גיל: 21 וחצי קבוצה: הפועל ת"א בארץ (לא אוסישקין!) ושיקגו בולס בNBA שחקן עבר אהוב: שמעון אמסלם,ננו מרקוביץ' ודניס רודמן שחקן אהוב בהווה: לואל דנג,קינג ג'יימס וטייסון צ'נדלר אני אוהב NBA כי: הם הפכו את השכונה למקצוענות וזה כיף לראות שכונה ברמות כאלה :) שחקן עבר לא אהוד: לא חושב שיש משהו כזה.. שחקן הווה לא אהוד: דרק שארפ הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: מכבי,מכבי ושוב מכבי! בNBA אין לי משהו כזה..
 

Puskas

New member
נ.ב.:

רשמתי פרטים כלליים..לא שמתי לב שכולם ענו רק בהקשר NBA אז חפיף,תתייחסו רק לתשובות על NBA :)
 

chaiel

New member
אני מבקש:

זה באמת פורום NBA, לא מכבי ולא יורוליג. אני בטוח שכמוני, גם אתה שמח שלא תצטרך לראות מכבי ויורוליג מול העיניים כל הזמן, אז אנא, בוא לא נעשה זאת אנחנו.
 

doriso

New member
--->

שם: דור גיל: 29 קבוצה: פיסטונס שחקן עבר: סר בארקלי שחקן הווה: אייברסון קטן עם לב ענק שחקן עבר שנוא: קארל מלון (הוא לגמרי אובר רייטד) שחקן הווה שנוא: רוברט הורי האחרונה לאליפות: מיאמי (שממש מגשימה את חלומותי).
 

the mnm factor

New member
יאללה קדימה קדימה

גיל: 19 קבוצה אהודה: דטרויט פיסטונס, ונראה שאני בין היחידים
שחקן עבר אהוב: האקים אלאג'ואן וג'ו דומארס מעל כולם אצלי ואחריהם דניס רודמן, צ'ארלס בארקלי, מייקל ג'ורדן ו-בן וואלאס הישן תגידו לי אתם מה משותף לכולם. שחקן אהוב בהווה: צ'אנסי בילאפס וג'ייסון קיד אני אוהב NBA כי: שחור זה מרזה וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: הוראס גרנט ומפורסם יותר לארי בירד שחקן הווה לא אהוד: אדי קארי הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: השנה סן אנטוניו, בכלליות הלייקרס
 
למעלה