יאללה - שרשור הכרות

OrEl74

Well-known member
מנהל
יאללה - שרשור הכרות

שם: (לא חובה) גיל: קבוצה אהודה: שחקן עבר אהוב: שחקן אהוב בהווה: אני אוהב NBA כי: וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: שחקן הווה לא אהוד: הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות:
 
אני ראשון?

שם: לירון גיל: (אני הולך להשתמש בחלק של ה"לא חובה" פה,
. אני צעיר, אבל עזבו אותי מגיל. [תשאלו את פורום 616, אני כמעט 3 שנים שם ועדיין ללא גיל] קבוצה אהודה: בוסטון סלטיקס (אוהד את כל הקבוצות של בוסטון) שחקן עבר אהוב: מייקל ג'ורדן - מקורי, אה? (נלך עם לארי בירד לעבר היותר רחוק שכבר לא ראיתי) שחקן אהוב בהווה: פול פירס אני אוהב NBA כי: וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: אין ממש. שחקן הווה לא אהוד: קובי בראיינט. לא יודע למה, פשוט טבעי. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: ניקס, לייקרס (יריביות...בוסטון-ניו יורק והלייקרס כמובן)
 

chaiel

New member
מה שלומך חבר? ../images/Emo13.gif

טוב לראותך פה! למה לא ראינו אותך בפורום כדורסל?
 
הכל בסדר

בעיקר קראתי את פורום כדורסל...ראיתי שנפתח פורום חדש לNBA אז החלטתי להצטרף כבר מההתחלה.
 

chaiel

New member
מומחה NBA?

אתה מומחה NBA כמו שMLB? כי אם כן חבר'ה יש לנו פה מומחה רציני...
 
חח לא...

לא קרוב. בייסבול זה כבר עולם אחר בשבילי. אל תבנה על זה שאני אשתתף פה בכל הדיונים הגדולים...אבל כן אוסיף מה שאני אוכל (חדשות, עדכונים ממשחקים...)
 

chaiel

New member
אני בטוח שהפורום ישמח.

חוצמזה יש לך פשוט את היכולת לעשות אתזה, לי אין.(חדשות)
 
מכירים אותך כבר

שם : עבוד גיל: 30. קבוצה אהודה: גולדן סטייט ווריירס. שחקן עבר אהוב : כריס מאלין - ג'ורסן היה אלוהים, משהו שאף פעם לא יהיה אפשרי, מאלין היה אנושי. שחקן אהוב בהווה : בארון דייויס. אני אוהב NBA כי : זה לא הכדורסל הכי חכם בעולם, אבל זה הכדורסל הכי טוב בעולם. איפה שהבלתי אפשרי קורה. שחקן עבר לא אהוד : אין ממש מישהו שאני שונא. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות - כל קבוצה שברייאנט משחק בא, כיוון שאם זה יקרה זה אומר שאני טועה, וכידוע, אני תמיד צודק.
 

Or Amit

New member
יאללה בלאגן

שם: אור עמית. מסובך להבין נכון? אגב, אור שם פרטי, עמית שם משפחה. דיר באללאק גיל: בדרך הבטוחה ל-25 קבוצה אהודה: ניו יורק ניקס. כן אני יודע. דנבר נאגטס. כן, אני יודע שחקן עבר אהוב: פאט יואינג, מג'יק ג'ונסון, דיקמבה מוטמובו. מה זאת אומרת הוא לא פרש? שחקן אהוב בהווה: אלן אייברסון, כריס פול, ג'יי וויל של הימים המוקדמים. אלונזו מורנינג. מה זאת אומרת הוא פרש? אני אוהב NBA כי: גם ליגה ישראלית אי אפשר לראות בחינם, וNBA יותר מגניב. וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: מייקל ג'ורדן. ניר, אל תחשוב על להשעות אותי מהפורום. ג'ון סטוקטון, קארל מאלון שחקן הווה לא אהוד: טים דאנקן. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: סן אנטוניו
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נעים מאוד

שם: ניר גיל: 33 קבוצה אהודה: בולס!!! שחקן עבר אהוב: יש צורך לענות? שחקן אהוב בהווה: גארנט. אני אוהב NBA כי: ההתלהבות, החשמל, האנרגיות...אבל בעיקר בגלל זכרונות נעורים שלא הייתי ישן בלילות וקם בשביל לראות סדרות פלייאוף שהיום היינו מתים שיגיעו לרמות האלה. שחקן עבר לא אהוד: ג'ון סטארס. שחקן הווה לא אהוד:אני רוצה להגיד קובי אבל האמת היא שלאחרונה למדתי לחבב את הבחור ולכן נלך על השחקן שהכי קל לשנוא - ברוס בואן. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: ניקס!!!
 

SSPB

New member
התפקדות!

על השם תוותרו לי אז גיל: 23 שחקן עבר אהוד: אני אוהב סנטרים אתלטיים וכוחניים אז למרות שהוא לא ממש עבר שאקיל. שחקן אהוב בהווה: היורש שלו דווייט הווארד. אני אוהב NBA כי אני אוהב כדורסל ושם משוחק הכדורסל הכי טוב! לא אוהד אף קבוצה אוהד את המשחק. ולא שונא אף קבוצה ואף שחקן לא בעבר ולא בהווה. מה שכן אשמח אם יהיה גיוון והספרס או הפיסטונס לא יקחו אליפות!
 
התפקדות

מני מחיפה.משום מה אוהד של הספרס ואל תשאלו אותי למה.שחקן עבר... שחקן בהווה ווייד(ההוא של לפני שנתיים) שחקן שנוא קובי.קבוצה שנואה ניקס
 

לאוס

New member
בכיף, אני אומר

אני איתם, ברמן, בן 23. קבוצה אהודה: סן אנטוניו, כבר 12 שנים בערך. שחקן עבר אהוב: דיוויד רובינסון (אבל גם ליואינג יש מקום נוסטלגי משלו). שחקן אהוב בהווה: וואלה, יש לא מעט. ג'ינובילי, בארון דיוויס, דאנקן. כיף לראות גם את ווייד משחק. אני אוהב NBA כי: כבר אבוד לי. אין דרך חזרה. שחקן עבר+הווה לא אהוד: ג'רי סטקהאוז. אני עד כדי כך לא סובל אותו. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: דאלאס. איך ששמחתי לפני שנתיים בפיינלס זה כלום לעומת האושר של שנה שעברה. נסיים בציטוט מתוך "כבלים": "הוא גדולה, הוא חזקה!" "בפורום?!" "תתפלאי!" http://www.youtube.com/watch?v=tGtqfQhRKK8
 
למעלה