יאללה - שרשור הכרות

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני מוחה!!!

פורום 1981!!! תוסיף לחתימה
 
חדש

ואוו חיכתי לפורום הזה ואני אוהד את הפ יסטונס מהשנה למעשה ונאני אוהד את דטרויט גם בהוקי קרח בייסבול ופוטבול
 

STEVE NASH

New member
מה נסגר? גם אני פה..

שם: (לא חובה): סטיב גיל:צעיר צעיר קבוצה אהודה:פיניקס סאנס שחקן עבר אהוב:צעיר מדי כדי להגיד שחקן אהוב בהווה:סטיב נאש אני אוהב NBA כי: תאכל'ס, הכדורסל הטוב בעולם! למרות שגם יורוליג וישראלית עושה לי את זה. וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: צעיר מדי כדי להגיד. שחקן הווה לא אהוד: ברוס בוואן הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: הניקס.. רק בשביל שיעיפו את אייזאה הפדופיל.
 
בהצלחה לפורום!

קבוצה: דטרויט, שניה - פיניקס של השנים האחרונות שחקן עבר: אייזיה (?!), ג'ף הורנאסק הווה: סטיב נאש, גרנט היל
 

Carmelo Anthony

New member
יאללה:

שם: אני מעדיף להישאר כרמלו. גיל: תיכוניסט. קבוצה אהודה: הנאגטס. שחקן עבר אהוב: אני אוהב שחקנים טובים ושקטים: מייקל. שחקן הווה אהוב: אפשר להבין לבד.... בעצם גם אייברסון. אני אוהב NBA כי: ת'אמת, מעדיף כדורסל אירופאי, אבל גם NBA מעניין אותי. שחקן עבר לא אהוד: שוויצרים מעצבנים אותי: אני חושב שפיפן. שחקן הווה לא אהוד: אין. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: נמממ... תמיד שנאתי את מינסוטה, אבל גם ככה אין סיכוי לאליפות, אז... ספרס אני חושב.
 

chaiel

New member
מינסוטה?!

איזה סיבה יש לשנוא את מינסוטה?! כאילו ברור שיש אבל בדר"כ שונאים קבוצות טובות או משהו...למינסוטה אין כלום!!! (עכשיו שגארנט הלך)
 

Carmelo Anthony

New member
שנאתי אותם שנה שעברה...

ואני גם סתם שונא קבוצות עם מנג'רים מפגרים שהורסים קבוצה כמו הניקס ומינסוטה.
 

jack90

New member
גם אני

שם: (לא חובה):יעקב גיל:17 קבוצה אהודה:דאלאס שחקן עבר אהוב:לארי בירד שחקן אהוב בהווה:דירק נוביצקי(לא מה?.....) אני אוהב NBA כי:זה הכדורסל האמיתי וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד:נראה לי מג'יק(כי הוא היה ההפך מלארי) שחקן הווה לא אהוד:ברוס בואן-כמה מגעיל שחקן יכול להיות??? וגם בארון דייויס-בגלל הפלייאוף שנה שעברה לעזאזל הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות-לא מעט..סן-אנטוניו,מיאמי,גולדן סטייט
 

Malcolm X

New member
יאאלה בית"ר

שם: (לא חובה): טוני גיל: זקן קבוצה אהודה: אינדיאנה שחקן עבר אהוב: רג'י מילר שחקן אהוב בהווה: ג'רמיין אוניל אני אוהב NBA כי: גדלתי בעידן מייקל ג'ורדן נ.ב - תשובות 3, 4 ו5 לא באמת נכונות
 

MasterD_iL

New member
|NBA|

שם: (לא חובה): דן גיל:23 קבוצה אהודה: לייקרס שחקן עבר אהוב: חוץ מג'ורדן, קארל מאלון שחקן אהוב בהווה: פיתחתי חיבה לאנדרו ביינום, אבל מאז ומתמיד קווין גארנט אני אוהב NBA כי: בגדול, משחק איכותי וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: - שחקן הווה לא אהוד: ראג'ה בל הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: מיאמי, נכון, זה לא יקרה גם אם העולם יתהפך, אבל זו דעתי.
 
למעלה