לא רק ועדי השכונות אמרו את זה
יצא לי לדבר בזמנו עם נהגים בקו 9,והם אמרו לי שהפקקים בעזריאלי האריכו להם את הזמן באופן משמעותי.
יש תכנונים לנת"צ או מת"צ לאורך דרך אלוף שדה-דרך השלום-דרך קפלן. זה היה פותר את בעיית התנועה.
לא רק ועדי השכונות אמרו את זה
יצא לי לדבר בזמנו עם נהגים בקו 9,והם אמרו לי שהפקקים בעזריאלי האריכו להם את הזמן באופן משמעותי.
אבל עדיין,גם אם היה נת"צאם היה נת"צ או מת"צ מתוכנן זה היה אחרת
יש תכנונים לנת"צ או מת"צ לאורך דרך אלוף שדה-דרך השלום-דרך קפלן. זה היה פותר את בעיית התנועה.
הפקקים גם לא היו דרך קפלן"השירות לאיכילוב דרך עזריאלי איטי מידי" :
ככל הנראה מדובר באינטרס צר ועלוב של איזה בעל כוח בשכונה שם עם קשרים בעירייה.
הכניעה לכך היא ביזיון.
גם לא היו=גם לא היו רקהפקקים גם לא היו דרך קפלן
אם אני לא טועה הוא נסע גם דרך לה גווארדיה,שגם שם יש פקקים ידועים לשמצה
9 לא עבר בלה גווארדיה.הפקקים גם לא היו דרך קפלן
אם אני לא טועה הוא נסע גם דרך לה גווארדיה,שגם שם יש פקקים ידועים לשמצה
קודם כל בוא נוותר על כינויי הגנאיקו 239 היה מצויין בשבילם יחד עם קו 9
קו 239 הגיע עד הסינמטק, כך שכל יעדי יד אליהו היו בהישג ידיהם, וכמובן ביטוח לאומי, שפרינצק.
קו 9 הגיע להפטמן (היכן ש239 עובר היום), וגם דרך איכילוב, ועיריית ת"א , כך שלא ברורה הטענה הזו של הוועד המחורבן וחסר האחריות של השכונות האלו. היה להם כיסוי טוב מאוד. עכשיו הם נדפקו, וגם מזלג X39 נדפק בגללם. נתנו להם כיסוי יותר טוב של יעדים, והם חרבנו את זה. עד היום לא ברור לי למה נכנעו לועד בראשות המטומטמת הזו.
אה סליחה הוא לא עובר בשדרות רוטשילדקודם כל בוא נוותר על כינויי הגנאי
אני גם לא מסכים הרבה פעמים עם ועדי שכונות, אבל מרביתם לא פועלים מתוך אינטרסים צרים אלא מתוך דאגה לתושבי השכונה(הרבה פעמים בעקבות תלונות של התושבים עצמם). בכל אופן זהו תפקידו של משרד התחברוה לבחון את תלונותיו של ועד השכונה ולקבוע עם להענות להם או לא,ככה שהוא זה שנושא באחריות.
דבר שני,אני לא זוכר את המסלול של קו 9 בימים הראשונים של הרפורמה,גם לא יצא לי לעשות בו ספירות באותו זמן, אבל אם אני לא טועה בגלל הפקקים בדרך השלום ובקפלן לקח לו הרבה יותר זמן להגיע לאיכילוב ולעירייה.
בכל אופן לדעתי המצב היום הוא הטוב ביותר,כשיש מצד אחד את קו 9 שמגיע למקומות שיש להם ביקוש גדול בדרום,ומצד שני יש את 239 שמקשר את הצעירים למקומות כמו עזריאלי,שדרות רוטשילד,הסנטר,הנמל וכדומה.
המצב שם כיום טוב יותר מלפני הרפורמה.קודם כל בוא נוותר על כינויי הגנאי
אני גם לא מסכים הרבה פעמים עם ועדי שכונות, אבל מרביתם לא פועלים מתוך אינטרסים צרים אלא מתוך דאגה לתושבי השכונה(הרבה פעמים בעקבות תלונות של התושבים עצמם). בכל אופן זהו תפקידו של משרד התחברוה לבחון את תלונותיו של ועד השכונה ולקבוע עם להענות להם או לא,ככה שהוא זה שנושא באחריות.
דבר שני,אני לא זוכר את המסלול של קו 9 בימים הראשונים של הרפורמה,גם לא יצא לי לעשות בו ספירות באותו זמן, אבל אם אני לא טועה בגלל הפקקים בדרך השלום ובקפלן לקח לו הרבה יותר זמן להגיע לאיכילוב ולעירייה.
בכל אופן לדעתי המצב היום הוא הטוב ביותר,כשיש מצד אחד את קו 9 שמגיע למקומות שיש להם ביקוש גדול בדרום,ומצד שני יש את 239 שמקשר את הצעירים למקומות כמו עזריאלי,שדרות רוטשילד,הסנטר,הנמל וכדומה.
מה שקרה זה ששניהם נסעו ריקיםהמצב שם כיום טוב יותר מלפני הרפורמה.
אבל המצב הטוב ביותר היה בתקופה הקצרה בה 9 נסע דרך עזריאלי ו-239 דרך יצחק שדה יחד עם 39.
אז בשעות מסוימות בבוקר אולי לקח קצת יותר זמן להגיע לאיכילוב ומקסימום היה אפשר להפעיל חלופה מהירה. אבל בשורה התחתונה היה כיסוי של הרבה יותר יעדים, יעילות מירבית של קווי X39 וקישור משכונות הדרום לעזריאלי גם בשעות הבוקר בנוסף לקו 59. את כל הדברים האלה אין כיום רק בגלל השיגעון של הועד הזה להחליף בין 9 ל-239.
9 נסע מלא גם בתקופה הקצרה ההיא.מה שקרה זה ששניהם נסעו ריקים
לעומת זאת יש לך היום את קו 9 שהוא מבוקש, ואת 239 שהוא מבוקש פחות, אבל התדירות שלו מתאימה לכמות הנוסעים.
אני אישית מחזיק בגישה,שקו שיש לו ביקוש ושהוא לא ארוך ומסורבל מדי לא צריך לגעת בו. בגלל זה כעסתי כשביטלו את 20 ו-27.
לא כמו קו 9 של היום9 נסע מלא גם בתקופה הקצרה ההיא.
לפי המעט שיצא לי לראות, אולי אפילו יותר מקו 239 כיום (שעליו עולים הרבה נוסעים בתחנת עזריאלי אבל הם היו עולים גם על 9).
בנוסף, 239 היה הרבה יותר יעיל כשנסע ביצחק שדה יחד עם 39.
יש קווים יותר עמוסים שבאמת צריכים מפרקיות.לא כמו קו 9 של היום
קו 9 זה אחד הקוים הכי עמוסים בדן,לדעתי הוא צריך בכלל מפרקית
9 לא פחות עמוס מ-204יש קווים יותר עמוסים שבאמת צריכים מפרקיות.
למשל קווים 172 ו-204.
בשעות אחר הצהריים הם נוסעים כמו קופסאות סרדינים וזאת בלי קשר לרמת המנקואיזם של הנהגים.
מדי פעם מופיעה איזו מפרקית לישועה (499 בקו 204, 553 בקו 172) אבל זה ממש לא מספיק.
רק שבמהלך היום זאת אוכלוסיה אחרת9 לא פחות עמוס מ-204
זה די שכיח בקו שבמשה דיין הוא כבר מדלג על תחנות. מה שכן 204 יותר תדיר,ככה שהוא יותר רוחי ממנו. קו 9 צריך מפרקית כי הוא עובד חזק לא רק בשעות העומס אלא במהלך כל היום.
את 9 אפשר לתגבר. ל-204 רק מפרקיות יעזרו.9 לא פחות עמוס מ-204
זה די שכיח בקו שבמשה דיין הוא כבר מדלג על תחנות. מה שכן 204 יותר תדיר,ככה שהוא יותר רוחי ממנו. קו 9 צריך מפרקית כי הוא עובד חזק לא רק בשעות העומס אלא במהלך כל היום.
הוא מתוגבר היום עם 239את 9 אפשר לתגבר. ל-204 רק מפרקיות יעזרו.
אפשר היה להוסיף פשוט קו 109מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לעבור בעזריאלי.
לא סתם זה היה התכנון המקורי.
במצב כיום יעילות קווי X39 נמוכה בגלל שהם לא נוסעים באותו מסלול ואין להם אף תחנה משותפת עד דיזנגוף סנטר. תוסיף לזה גם את התדירות האיומה שלהם בלילה...
בנוסף בגלל הרמזור ביגאל אלון ואיסור הפנייה שמאלה לגבעת התחמושת עד 9:00, נמנע הקישור לשם בבוקר בשעות אולי הכי מבוקשות. מה שלא היה קורה אם קו 9 היה נוסע לשם דרך משה דיין כמו במקור.
וכאמור תוסיף לזה את עניין החיילים מעזריאלי לבסיס במשה דיין.
חבל שמקשיבים לכל מיני ועדי שכונות קיקיוניים ונותנים להם הלכה למעשה לנהל את מערך הקווים, מתוך אינטרסים אישיים ובחוסר מקצועיות משווע.
אפשר היה להוסיף פשוט קו 109
שקו 9 יסע במסלול הנוכחי שלו, שהוא מסלול מצוין, וקו 109 שיסע כמו שרצו את 9 ברפורמה.
היה פותר את כל הבעיות.
הקו הכי קצר בדןטריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.
התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
לדעתי הקו הקצר ביותר היה 112 ממסוף הרכבתהקו הכי קצר בדן
היה קו 3ד שנסגר ברפורמה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.