טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
 

orenhz

Member
תשובות 1+2: קו 841 בחלופת לילה דרך טבריה

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
תשובות 1+2: קו 841 בחלופת לילה דרך טבריה
אאל"ט 180 תחנות +-
 

alantan

New member
3.. קו 2 מרמת גן תה"ש ללשכת גיוס?

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
3.. קו 2 מרמת גן תה"ש ללשכת גיוס?
 

felixr

New member
זמן הנסיעה ממסוף למסוף הור רבע-שעה

3.. קו 2 מרמת גן תה"ש ללשכת גיוס?
זמן הנסיעה ממסוף למסוף הור רבע-שעה
בטח יש קווים קצרים יותר
(בהרבה)
 

felixr

New member
במחשבה שניה יש בעיה


זמן הנסיעה ממסוף למסוף הור רבע-שעה
בטח יש קווים קצרים יותר
(בהרבה)
במחשבה שניה יש בעיה

ככל הנראה טעות בקבצי ה GTFS. יתכן מאד שאתה דווקא צודק.
 

נתנאל531

Well-known member
חישבתי את זה פעם

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
חישבתי את זה פעם
אחת מחלופות קו 841, 167 תחנות!

שאלה אחרת, לאיזה קו יש רק תחנה אחת במסלולו (לפי קבצי ה־GTFS)?
 

אורי404

New member
מנחש שקווים ישירים או שאטלים

חישבתי את זה פעם
אחת מחלופות קו 841, 167 תחנות!

שאלה אחרת, לאיזה קו יש רק תחנה אחת במסלולו (לפי קבצי ה־GTFS)?
מנחש שקווים ישירים או שאטלים
בעבר לקווים 405 ו-480 (תל אביב-ירושלים) ואני חושב, שגם ב 370 וב380 (תל אביב-באר שבע) היו רק שתי תחנות. תחנה מוצא ותחנה סופית בלבד.
לא יודע אם קיימים עוד קווים כאלה.
לחילופין אולי קו שאטל.
 

mister K

New member
קו 790 בעונה. תמח"ת ואילת בלבד.

חישבתי את זה פעם
אחת מחלופות קו 841, 167 תחנות!

שאלה אחרת, לאיזה קו יש רק תחנה אחת במסלולו (לפי קבצי ה־GTFS)?
קו 790 בעונה. תמח"ת ואילת בלבד.
בעבר הרבה קווים ישירים כמו 405, 480, 940 ו-370 היו סוגרים את הדלת בתחנה מרכזית אחת ופותחים אותה שוב רק בתחנה הסופית, אך כיום זה השתנה.
 

נתנאל531

Well-known member
לקווים הללו היו 2 תחנות רשומות

קו 790 בעונה. תמח"ת ואילת בלבד.
בעבר הרבה קווים ישירים כמו 405, 480, 940 ו-370 היו סוגרים את הדלת בתחנה מרכזית אחת ופותחים אותה שוב רק בתחנה הסופית, אך כיום זה השתנה.
לקווים הללו היו 2 תחנות רשומות
אני שאלתי על קו עם תחנה אחת...

התשובה היא קו 227 ממסוף ארלוזורוב למחנה תל נוף, יש לו תחנת העלאה אחת, וגם תחנת הורדה אחת, אלא שתחנת ההורדה לא קיימת בקבצי ה־GTFS... התחנה רשומה באתר של אגד, אך לא בקבצים של משרד התחבורה, נסו לחפש תחנה כזו במפה החיה של efobus, שם לקחו את הנ.צ. של התחנות והציבו אותם על המפות, וחפשו תחנות בתוך בסיס תל נוף - לא תמצאו תחנה כזו! בהתאמה, בקובץ stop_times ישנה לנסיעה שורה של העלאה במסוף ארלוזורוב, אך אין שורה של הורדה.
 

נתנאל531

Well-known member
לגבי 3, 101 החיפאי מתחרה יפה על התואר

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
לגבי 3, 101 החיפאי מתחרה יפה על התואר
אני משער שהוא לא הזוכה, אבל כמודמני שהוא הקו העירוני היעיל ביותר בארץ למרחק גדול בזמן קצר, לקו שאינו ישיר.
 
לגבי 2 - צריך לבדוק את התשובה בקיץ

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
לגבי 2 - צריך לבדוק את התשובה בקיץ
בחורף התשובה היא כנראה קו 991 מחיפה חוף הכרמל לאילת בנסיעת הבוקר שלו (377 דקות - כמעט שש שעות וחצי).
ייתכן שבקיץ יש קווים עם משך נסיעה ארוך יותר מהצפון לאילת.

לגבי 3 - אחד הקווים הקצרים ביותר זה קו 46 של קווים בפתח תקוה מתחנת רכבת קרית אריה לקניון אבנת בשעות אחר הצהריים - 7 דקות בלבד. אנסה למצוא קוים קצרים יותר.
 

droriko

New member
הקו הכי קצר לדעתי

טריוויה בנושא קווי אוטובוס בישראל בימינו
1. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה) בעל מספר התחנות הרב ביותר? וכמה תחנות יש לו?
2. מהו קו האוטובוס (קו, כיוון, וחלופה), בעל משך הנסיעה המשוער (כפי שמופיע בפרסום של משרד התחבורה) הארוך ביותר ממסוף למסוף? (אני מתייחס לזמן הנסיעה מקסימאלי מבין הנסיעות של אותו קו לצורך העניין)
3. כנ"ל, משך נסיעה קצר ביותר.

התשובות שבידי חושבו מתוך קבצי ה GTFS, ויפורסמו מחר. אם תהיה היענות אוסיף שאלות נוספות.
הקו הכי קצר לדעתי
זה חלופה של קו 23 מעזריאלי לבית גיל הזהב. זה משהו סביב ה-5 דקות
 

mister K

New member
זו חלופה שמיועדת לחיילים בבסיס שיש שם...

הקו הכי קצר לדעתי
זה חלופה של קו 23 מעזריאלי לבית גיל הזהב. זה משהו סביב ה-5 דקות
זו חלופה שמיועדת לחיילים בבסיס שיש שם...
שבבוקר סותמים את המיניבוסים האומללים של הקו.
אם קו 9 היה נוסע מעזריאלי כמו בתכנון המקורי, לא היה צורך בחלופה הזו.
 

droriko

New member
לא צריך לשנות את המסלול של קו 9

זו חלופה שמיועדת לחיילים בבסיס שיש שם...
שבבוקר סותמים את המיניבוסים האומללים של הקו.
אם קו 9 היה נוסע מעזריאלי כמו בתכנון המקורי, לא היה צורך בחלופה הזו.
לא צריך לשנות את המסלול של קו 9
זה קו מצויין שמקשר את תושבי הדרום בדיוק למקומות שהם צריכים. אם כבר צריכים להוסיף עוד כמה נסיעות לחלופות של 23. את 23 עצמו לא צריך לתגבר כי העומס שלו הוא רק כמו שאתה אומר לבסיס הצבאי במשה דיין
 

mister K

New member
מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לעבור בעזריאלי.

לא צריך לשנות את המסלול של קו 9
זה קו מצויין שמקשר את תושבי הדרום בדיוק למקומות שהם צריכים. אם כבר צריכים להוסיף עוד כמה נסיעות לחלופות של 23. את 23 עצמו לא צריך לתגבר כי העומס שלו הוא רק כמו שאתה אומר לבסיס הצבאי במשה דיין
מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לעבור בעזריאלי.
לא סתם זה היה התכנון המקורי.
במצב כיום יעילות קווי X39 נמוכה בגלל שהם לא נוסעים באותו מסלול ואין להם אף תחנה משותפת עד דיזנגוף סנטר. תוסיף לזה גם את התדירות האיומה שלהם בלילה...
בנוסף בגלל הרמזור ביגאל אלון ואיסור הפנייה שמאלה לגבעת התחמושת עד 9:00, נמנע הקישור לשם בבוקר בשעות אולי הכי מבוקשות. מה שלא היה קורה אם קו 9 היה נוסע לשם דרך משה דיין כמו במקור.
וכאמור תוסיף לזה את עניין החיילים מעזריאלי לבסיס במשה דיין.

חבל שמקשיבים לכל מיני ועדי שכונות קיקיוניים ונותנים להם הלכה למעשה לנהל את מערך הקווים, מתוך אינטרסים אישיים ובחוסר מקצועיות משווע.
 

droriko

New member
האוכלוסיה בשכונות הדרום

מכל בחינה 9 הוא הקו שצריך לעבור בעזריאלי.
לא סתם זה היה התכנון המקורי.
במצב כיום יעילות קווי X39 נמוכה בגלל שהם לא נוסעים באותו מסלול ואין להם אף תחנה משותפת עד דיזנגוף סנטר. תוסיף לזה גם את התדירות האיומה שלהם בלילה...
בנוסף בגלל הרמזור ביגאל אלון ואיסור הפנייה שמאלה לגבעת התחמושת עד 9:00, נמנע הקישור לשם בבוקר בשעות אולי הכי מבוקשות. מה שלא היה קורה אם קו 9 היה נוסע לשם דרך משה דיין כמו במקור.
וכאמור תוסיף לזה את עניין החיילים מעזריאלי לבסיס במשה דיין.

חבל שמקשיבים לכל מיני ועדי שכונות קיקיוניים ונותנים להם הלכה למעשה לנהל את מערך הקווים, מתוך אינטרסים אישיים ובחוסר מקצועיות משווע.
האוכלוסיה בשכונות הדרום
היא אוכלוסיה עניה ומזדקנת,האנשים שם,ואני אומר את זה בהכללה כמובן, לא צריכים לעזריאלי או לדיזינגוף סנטר. הם צריכים לקופת חולים,למשרד הפנים,לאיכילוב,לבית גיל הזהב,לבית המשפט,לבתי הספר. לא סתם 239 הוא עמוס כשהוא נוסע בחלופה שחופפת כמעט לקו 9.
 

droriko

New member
וגם כמובן לשוק התקוה ותחנה מרכזית

האוכלוסיה בשכונות הדרום
היא אוכלוסיה עניה ומזדקנת,האנשים שם,ואני אומר את זה בהכללה כמובן, לא צריכים לעזריאלי או לדיזינגוף סנטר. הם צריכים לקופת חולים,למשרד הפנים,לאיכילוב,לבית גיל הזהב,לבית המשפט,לבתי הספר. לא סתם 239 הוא עמוס כשהוא נוסע בחלופה שחופפת כמעט לקו 9.
וגם כמובן לשוק התקוה ותחנה מרכזית
אבל לזה כבר יש את 16 ו-204 שנותנים את המענה הרצוי
 

orchilit

New member
קו 239 היה מצויין בשבילם יחד עם קו 9

האוכלוסיה בשכונות הדרום
היא אוכלוסיה עניה ומזדקנת,האנשים שם,ואני אומר את זה בהכללה כמובן, לא צריכים לעזריאלי או לדיזינגוף סנטר. הם צריכים לקופת חולים,למשרד הפנים,לאיכילוב,לבית גיל הזהב,לבית המשפט,לבתי הספר. לא סתם 239 הוא עמוס כשהוא נוסע בחלופה שחופפת כמעט לקו 9.
קו 239 היה מצויין בשבילם יחד עם קו 9
קו 239 הגיע עד הסינמטק, כך שכל יעדי יד אליהו היו בהישג ידיהם, וכמובן ביטוח לאומי, שפרינצק.
קו 9 הגיע להפטמן (היכן ש239 עובר היום), וגם דרך איכילוב, ועיריית ת"א , כך שלא ברורה הטענה הזו של הוועד המחורבן וחסר האחריות של השכונות האלו. היה להם כיסוי טוב מאוד. עכשיו הם נדפקו, וגם מזלג X39 נדפק בגללם. נתנו להם כיסוי יותר טוב של יעדים, והם חרבנו את זה. עד היום לא ברור לי למה נכנעו לועד בראשות המטומטמת הזו.
 

mister K

New member
"השירות לאיכילוב דרך עזריאלי איטי מידי" :

קו 239 היה מצויין בשבילם יחד עם קו 9
קו 239 הגיע עד הסינמטק, כך שכל יעדי יד אליהו היו בהישג ידיהם, וכמובן ביטוח לאומי, שפרינצק.
קו 9 הגיע להפטמן (היכן ש239 עובר היום), וגם דרך איכילוב, ועיריית ת"א , כך שלא ברורה הטענה הזו של הוועד המחורבן וחסר האחריות של השכונות האלו. היה להם כיסוי טוב מאוד. עכשיו הם נדפקו, וגם מזלג X39 נדפק בגללם. נתנו להם כיסוי יותר טוב של יעדים, והם חרבנו את זה. עד היום לא ברור לי למה נכנעו לועד בראשות המטומטמת הזו.
"השירות לאיכילוב דרך עזריאלי איטי מידי" :
ככל הנראה מדובר באינטרס צר ועלוב של איזה בעל כוח בשכונה שם עם קשרים בעירייה.
הכניעה לכך היא ביזיון.
 

droriko

New member
לא רק ועדי השכונות אמרו את זה

"השירות לאיכילוב דרך עזריאלי איטי מידי" :
ככל הנראה מדובר באינטרס צר ועלוב של איזה בעל כוח בשכונה שם עם קשרים בעירייה.
הכניעה לכך היא ביזיון.
לא רק ועדי השכונות אמרו את זה
יצא לי לדבר בזמנו עם נהגים בקו 9,והם אמרו לי שהפקקים בעזריאלי האריכו להם את הזמן באופן משמעותי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה