כמו שכתבתי, אם השמיכה קצרה צריך לבחור
הנקודה שלי היא שבחרו באפשרות הפחות טובה (בלשון המעטה), ויש מצב שזה נעשה כדי לממש את ההבטחה ל-35 דקות.
כמו שכתבתי, אם השמיכה קצרה צריך לבחורלא חושב שיש קשר. הקיצוץ הוא בגלל מחסור בציוד
הנדרש לשני הקווים במקביל, ולא בגלל מהירות הנסיעה (הנמוכה מאוד) ברכבת "המהירה" מאשדוד לת"א.
בסופו של דבר, אין לי ספק שצריכים הפרדה ברורה בין הקו הפרברי למשה דיין (3 רכבות בשעות השיא, 2 בשאר השעות) ולקו המהיר ליבנה-אשדוד-אשקלון-שדרות (2 רכבות לשעה בכל שעות היום). ובנוסף הקו הפרברי מאשקלון לבנימינה, צריך לדעתי להשאר עם 2 רכבות. כך כל אחד מהקווים יקבל את כמות הרכבות שתספק לשנים הקרובות, תגבורים נוספים, למשל בימי א', יתבצעו על ידי מערכים כפולים. אני בטוח שזה ראילי, בהינתן מספיק ציוד נייד כמובן.
הנקודה שלי היא שבחרו באפשרות הפחות טובה (בלשון המעטה), ויש מצב שזה נעשה כדי לממש את ההבטחה ל-35 דקות.