טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אכן ו
על ששיתפת ברשמים ובתמונות

שלוחה למערב (נמל אשדוד?)
אכן ו
על ששיתפת ברשמים ובתמונות
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז וניצן

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
תודה רבה בועז וניצן
 
דיוק בקן הוד השרון - אשקלון

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
דיוק בקן הוד השרון - אשקלון
עד עכשיו קו הוד השרון - יבנה מערב תפקד כיחידה עצמאית ונפרדת מסילתית משאר קוי רכבת ישראל (פחות או יותר או לגמרי, לא סגור על זה), והדיוק בקו היה בהתאם - בין הגבוהים ולרוב מעל 99%. האם יש סיבה שהדיוק בקו יפגע ויושפע מהחיבור בקצהו השני עם קו אשקלון - בנימינה שמהווה ההפך הגמור מבחינת דיוק (סובל מדיוק של 80-85%)?
 

easylivin

New member
אם כן, רק בגלל קטע המסילה הבודדת בקו הישן

דיוק בקן הוד השרון - אשקלון
עד עכשיו קו הוד השרון - יבנה מערב תפקד כיחידה עצמאית ונפרדת מסילתית משאר קוי רכבת ישראל (פחות או יותר או לגמרי, לא סגור על זה), והדיוק בקו היה בהתאם - בין הגבוהים ולרוב מעל 99%. האם יש סיבה שהדיוק בקו יפגע ויושפע מהחיבור בקצהו השני עם קו אשקלון - בנימינה שמהווה ההפך הגמור מבחינת דיוק (סובל מדיוק של 80-85%)?
אם כן, רק בגלל קטע המסילה הבודדת בקו הישן
שבין רחובות לפלשת. הקטע אכן גורם לאיחורים מצטברים על הקו הישן, אבל לא בטוח עד כמה זה באמת ישפיע על המסילה החדשה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה