טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
מה היה לנו?

יאללה, סמי: סגור אתו את החשבון
מה היה לנו?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
!

גוזרים סרט. לפיד: "זו הפעם הראשונה שאני גוזר
סרט". סחבקכם הנאמן אינו יכול להתאפק, מתחפש לרגע לדודו יקירנו (משה343) וקורא לעבר שר האוצר: "אל תקצץ לנו בפרויקטים, אז תוכל לגזור הרבה סרטים..."
!
 

בועז ל

New member
גוזרים

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
גוזרים
אחת...
 

בועז ל

New member


טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.

הקו החדש יוצא לדרך. השר כץ מתאר את חשיבותו של הקו עבור אשדוד, את קירוב הפריפריה למרכז, את החבר'ה בשדרות שמצפים לטקס דומה בסוף שנה זו ואת כל יתר הנושאים והמשמעויות הנלוות, שאנו דנים בהם בפורום בשגרה.
 

משה343

New member
מה זה יוצא לדרך ...


הקו החדש יוצא לדרך. השר כץ מתאר את חשיבותו של הקו עבור אשדוד, את קירוב הפריפריה למרכז, את החבר'ה בשדרות שמצפים לטקס דומה בסוף שנה זו ואת כל יתר הנושאים והמשמעויות הנלוות, שאנו דנים בהם בפורום בשגרה.
מה זה יוצא לדרך ...
אם אני הייתי שם הייתי לכיוון הרבנות עם טבעת ביד
 

משה343

New member
תגיד לי בועז..אתה בטוח שלא היית בתצוגת אופנה?


הקו החדש יוצא לדרך. השר כץ מתאר את חשיבותו של הקו עבור אשדוד, את קירוב הפריפריה למרכז, את החבר'ה בשדרות שמצפים לטקס דומה בסוף שנה זו ואת כל יתר הנושאים והמשמעויות הנלוות, שאנו דנים בהם בפורום בשגרה.
תגיד לי בועז..אתה בטוח שלא היית בתצוגת אופנה?
 

בועז ל

New member
מסתערים על הרכבת.

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
מסתערים על הרכבת.
צבא העיתונאים והאח"מים דולק אחרי השרים ונדחס למפלס העליון של הקרון.
 

בועז ל

New member
משימה בלתי אפשרית

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
משימה בלתי אפשרית
להתקרב לשרים. אין אפשרות להשחיל סיכה בצפיפות הנוראית שעוטפת את השר. אולי זו הסיבה שדווקא הכתבת הזעירה של גל"צ היא זו שתמיד מצליחה להגיע אל השר כץ. את לפיד היא שואלת על מינוי הנגיד ועל כל מיני נושאים לא קשורים. אסי רמ"ט השר מנסה, בהצלחה מועטה בלבד, להשליט סדר. סחבקכם מאגף מאחור. בדרכו, הוא רואה לא מעט מוזמנים מכובדים שהתייאשו, התרחקו, ופנו לתפוס מקומות שקטים ברכבת. יש לקוות, כי פורמט אירוח זה יחלוף במהרה מן העולם, אם כי אני בספק אם אכן יקרה הדבר.
 

בועז ל

New member
התגנבות יחידים.

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
התגנבות יחידים.
פעולת האיגוף מצליחה וסחבקכם מתמקם בעמדה.
 

בועז ל

New member
השר כץ בפעילות לוביסטית מול לפיד,

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
השר כץ בפעילות לוביסטית מול לפיד,
שנועץ בו את אחד המבטים ההם...
 

בועז ל

New member
****

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
****
 

בועז ל

New member
לוביסט נוסף בפעולה - בעד הקו המשודרג

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
לוביסט נוסף בפעולה - בעד הקו המשודרג
צריך היה להיות שם בכדי להאמין. מנכ"ל הרכבת, בועז צפריר, הצטרף לפאנל ונשא דברים בזכות הקו המשודרג. המנכ"ל סיפר לשר האוצר על העלייה במספר הנוסעים מ-32 מיליון ב-2011 ל-45 מיליון. בתוך זה הוא ציין את העלייה הדרמטית שהקו המשודרג ("4,000 נוסעים ביום") מספק באחרונה ואת התווספות הרכבות הישירות. עוד הועלתה בין היתר, התכנית להפיכת הקו לקו משאות שעיקרן רכבות זבל. בהקשר זה, הצלחתי להבין כי הדבר לא יבוצע לפני הפעלתו של A1.
 

down under

New member
אתה מתכוון שבקו המשודרג לירושלים

לוביסט נוסף בפעולה - בעד הקו המשודרג
צריך היה להיות שם בכדי להאמין. מנכ"ל הרכבת, בועז צפריר, הצטרף לפאנל ונשא דברים בזכות הקו המשודרג. המנכ"ל סיפר לשר האוצר על העלייה במספר הנוסעים מ-32 מיליון ב-2011 ל-45 מיליון. בתוך זה הוא ציין את העלייה הדרמטית שהקו המשודרג ("4,000 נוסעים ביום") מספק באחרונה ואת התווספות הרכבות הישירות. עוד הועלתה בין היתר, התכנית להפיכת הקו לקו משאות שעיקרן רכבות זבל. בהקשר זה, הצלחתי להבין כי הדבר לא יבוצע לפני הפעלתו של A1.
אתה מתכוון שבקו המשודרג לירושלים
יש 4,000 נוסעים ביום?
הכוונה אם תספור את הנוסעים שנמצאים בתוך הרכבת במקטע שבין בית שמש לבתיר/ביתר
או לכל אורך הקו (כולל את הנוסעים בין בית שמש לת"א, שאז זה קצת לא פייר)?


אגב, נראה לי שזו נסיעה ראשונה של יהיר בלי הג'ל ברכבת בישראל מזה לפחות 25 שנה.
 

בועז ל

New member
אוכל, קדימה אוכל. המכרז שהתגלה.

טקס השקת הקו החדש אשקלון-אשדוד-ת"א.
משרד התחבורה ורכבת ישראל השיקו הבוקר בטקס חגיגי, צפוף ומבולגן, את חיבורן של אשדוד ואשקלון לקו החוף הדרומי. בטקס נכחו שר האוצר, שר התחבורה, מנכ"ל הרכבת ובכירים בענף. השרים לפיד וכץ הגיעו ברכבת לתחנת אשדוד, שם ציפה להם נחיל עיתונאים וצלמים וגם עבדכם הנאמן. קודם להגעתי לטקס, עצרתי לרגע בגשר בן זכאי וצילמתי את התמונה הראשונה שלי של רכבת נוסעים בקו החדש.
אוכל, קדימה אוכל. המכרז שהתגלה.
במהלך הנסיעה שוחחתי עם בעלי תפקידים ברכבת על מס' נושאים: תחנות שנפגעו מהלו"ז, ניקיון הרכבות, תופעת הריפודים, מחירי המזון בתחנות הרכבת, נושאי ביצוע ועוד. קיבלתי תגובות רבות, שלא אפרט את כולן (הזמן דוחק), אך ברשותכם אתייחס בקצרה לכמה.
ניקיון הרכבות - הנושא נמצא במגמת שיפור מתמדת, אם כי עדיין נדרש שיפור נוסף. טיפולה של ההנהלה בפרשת השחיתות שנחשפה היא ביטוי למאמץ שנעשה בנושא.

ריפודים - הרבה מאוד מילים נשפכו מצדי, לפני, במהלך ואחרי סיור העיתונאים. הגעתי למסקנה כי נושא זה יכול לקבל את פתרונו רק לאחר טיפול פרטני וקבלת מידע "בפינצטה" ביחס לכל קו וקטע שאנו מעלים. גם אלה מבין אנשי הרכבת שבטוחים בצדקתם של הזמנים התפעוליים, עדיין אינם יכולים לספק את התשובות המקצועיות הנדרשות. יש שהפנו אותי לחברת התקשורת הגרמנית, שמנהלת למעשה את תפעול הרכבת, בטענה כי מדובר בקריטריונים בינלאומיים. "הגרמנים יודעים את המלאכה לא פחות טוב מאתנו". הקשבתי, ולמרות שהקריטריונים הטבעיים של הם מרחק בין תחנות, טופוגרפיית התוואי, יכולת הנייד וכד', באיזשהו מקום הגעתי למסקנה שאין מנוס: אם באמת רוצים לקבל מענה מדויק בנושא הריפודים, חייבים לרדת מקצועית לעומקה של המאטריה. רק פגישה עם אנשי התפעול של הרכבת תוכל להפריך או לאושש את דעתנו בעניין הריפודים. בהזדמנות זו אבקש להודות לאריק על הסיוע הלילי המאוחר שהעניק לי בנתונים מאירי עיניים. מבחינתי, אריק חייב להשתתף בפגישה זו אם וכאשר תתקיים.

אוכל - טוב, אז הבנו כבר שהמהפכה עדיין רחוקה בלו"ז הנוכחי, אבל האם צפויה לנו מהפכה מיני במחירי המזון השערורייתיים שנגבים מאתנו בדוכני המזון ברכבת. ע"פ המכרז הבא עושה רושם שיש מקום לתקווה מסוימת. ראשית, דוכני מזון יוצבו בכל תקנות הרכבת, כולל אלו שעד כה נמנע מהן שירות זה (אפשר להעיף את המיחם מתחנת בית שמש, שמעון & יוסי
). שנית: ציבור הנוסעים ישתתף בסקר קביעת מותג הרשת הרצוי ולדעתו יינתן משקל בן 8% מכלל הניקוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה