stratomaximus
New member
אשמח אם תוכל לפרט בקצרה מה התשובות שקיבלת
לגבי התחנות הנפגעות (יוספטל, קוממיות ויבנה מערב).
אשמח אם תוכל לפרט בקצרה מה התשובות שקיבלתאוכל, קדימה אוכל. המכרז שהתגלה.
במהלך הנסיעה שוחחתי עם בעלי תפקידים ברכבת על מס' נושאים: תחנות שנפגעו מהלו"ז, ניקיון הרכבות, תופעת הריפודים, מחירי המזון בתחנות הרכבת, נושאי ביצוע ועוד. קיבלתי תגובות רבות, שלא אפרט את כולן (הזמן דוחק), אך ברשותכם אתייחס בקצרה לכמה.
ניקיון הרכבות - הנושא נמצא במגמת שיפור מתמדת, אם כי עדיין נדרש שיפור נוסף. טיפולה של ההנהלה בפרשת השחיתות שנחשפה היא ביטוי למאמץ שנעשה בנושא.
ריפודים - הרבה מאוד מילים נשפכו מצדי, לפני, במהלך ואחרי סיור העיתונאים. הגעתי למסקנה כי נושא זה יכול לקבל את פתרונו רק לאחר טיפול פרטני וקבלת מידע "בפינצטה" ביחס לכל קו וקטע שאנו מעלים. גם אלה מבין אנשי הרכבת שבטוחים בצדקתם של הזמנים התפעוליים, עדיין אינם יכולים לספק את התשובות המקצועיות הנדרשות. יש שהפנו אותי לחברת התקשורת הגרמנית, שמנהלת למעשה את תפעול הרכבת, בטענה כי מדובר בקריטריונים בינלאומיים. "הגרמנים יודעים את המלאכה לא פחות טוב מאתנו". הקשבתי, ולמרות שהקריטריונים הטבעיים של הם מרחק בין תחנות, טופוגרפיית התוואי, יכולת הנייד וכד', באיזשהו מקום הגעתי למסקנה שאין מנוס: אם באמת רוצים לקבל מענה מדויק בנושא הריפודים, חייבים לרדת מקצועית לעומקה של המאטריה. רק פגישה עם אנשי התפעול של הרכבת תוכל להפריך או לאושש את דעתנו בעניין הריפודים. בהזדמנות זו אבקש להודות לאריק על הסיוע הלילי המאוחר שהעניק לי בנתונים מאירי עיניים. מבחינתי, אריק חייב להשתתף בפגישה זו אם וכאשר תתקיים.
אוכל - טוב, אז הבנו כבר שהמהפכה עדיין רחוקה בלו"ז הנוכחי, אבל האם צפויה לנו מהפכה מיני במחירי המזון השערורייתיים שנגבים מאתנו בדוכני המזון ברכבת. ע"פ המכרז הבא עושה רושם שיש מקום לתקווה מסוימת. ראשית, דוכני מזון יוצבו בכל תקנות הרכבת, כולל אלו שעד כה נמנע מהן שירות זה (אפשר להעיף את המיחם מתחנת בית שמש, שמעון & יוסי). שנית: ציבור הנוסעים ישתתף בסקר קביעת מותג הרשת הרצוי ולדעתו יינתן משקל בן 8% מכלל הניקוד.
לגבי התחנות הנפגעות (יוספטל, קוממיות ויבנה מערב).