מודה באשמה
האופניים שלי הרעישו כאילו פחית מחוברת אליהן, ומתקפצת לה איתן. הדבר ההוא שנדבק לגלגל הקדמי נוקה, וסתם אין לי טעם יוקרה של כמה אלפיות, אז מה שיש אלו אופנים של כמה מאות <זאת אומרת, יש לי טעם של כמה אלפיות, אבל לא את האלפיות עצמן> ולהיות מנהלת זה אפילו עוד יותר גרוע מאופניים רועשות, זה סתם למחוק אאוטינג ולנבוח, אבל המשכורת משהו, והמון בונוסים על חסימות ומחיקות. גם על טיש פעם בשבוע הרווח שלי הוא כפול, אבל חשבתי שאין הענות. אם יש, מי אני שאחסום את חשבון הבנק שלי לרווח כזה?