טיש..טיש..טישטיש...

barr1969

New member
מגיל 42

המילים דברי הוצאו מהקשרם משמעותם: חבר'ה, נסחפתם. אל תפרשנו אותי כי אני לא אראי למילותי.
 

naty 1

New member
ת'ם משעשעים אותי

תמשיכו כך. לדעתי גם דבריי הוצאו מהקשרם, למרות שאני קצת לפני גיליאי הסניליות המופלגים שלכם. מי זה שמוציא כל פעם דברים מהקשרם? מי? ומי זה שלא מבין בדיחות? אוהב סטייקים ופולניות, חוץ מהצבעים האלו מול העין.. שתוי קצת. הולך לישון, כותב פה מדי הרבה שטויות לאחרונה. די להתאבזצות.. נ.ב. פיצה טעימה, מנת סלט דלישס, בעלבית ואשתו מקסימים, וטישון חביב בהחלט
 

admor

New member
ככה זה כשמגיעים לגילי המופלג

כשמספרים את אותה בדיחה הרבה פעמים היא מפסיקה להצחיק ונלקחת ברצינות.
 

admor

New member
גם לך סידרתי צבע מיוחד!!!!!!!

ביקשתי מתפוז ולך יש שחור בולט
 

barr1969

New member
מודה באשמה

האופניים שלי הרעישו כאילו פחית מחוברת אליהן, ומתקפצת לה איתן. הדבר ההוא שנדבק לגלגל הקדמי נוקה, וסתם אין לי טעם יוקרה של כמה אלפיות, אז מה שיש אלו אופנים של כמה מאות <זאת אומרת, יש לי טעם של כמה אלפיות, אבל לא את האלפיות עצמן> ולהיות מנהלת זה אפילו עוד יותר גרוע מאופניים רועשות, זה סתם למחוק אאוטינג ולנבוח, אבל המשכורת משהו, והמון בונוסים על חסימות ומחיקות. גם על טיש פעם בשבוע הרווח שלי הוא כפול, אבל חשבתי שאין הענות. אם יש, מי אני שאחסום את חשבון הבנק שלי לרווח כזה?
 

yatusha

New member
בזז בזזז בזזזז ../images/Emo177.gif

אני שוקלת ברצינות להגיע לטיש פעם ראשונה
 

Epignosis

New member
כבר בשבוע שעבר, המתחזה הוצא להורג כמובטח.

אבל מסתבר שמתחזים לא מתים, הם רק מתחזים למתים. לכן החלטתי להתחזות למתחזה או לפחות להתחזות לכזה. וכנראה יבואו גם קלאסיק וevc. סליחה שהזכרתי את שמכם (שלכם, לא של שניכם)...
 
לכל הבליינים באיזור אלנבי לילינבלום...

קפצו להגיד שלום! צוות וול סטריט פיצה :) אלנבי 113
 
למעלה