אבל אם בספונטני כמה חבר'ה מתקבצים- תרבחו ותשאירו טיפים הגיוניים. שמעתי על עוד מישהי שאין לה משמרת ערב, ורוצה להצטרף. אז קדימה, התקבצו לכם אנשים, ותבלו.
יש לנו מינהלים מצויינים, הם פשוט מורגשים מדי והרבה מדי. יאלללה תתחילו לדלל. כואבות לי כבר העיניים מכל המינהלים והפוסט מינהלים האלה ועוד כאלו שחושבים שמישו באמת מעדיף אותם על הפולניה המעצבנת, שלפחות יודעת לדאוג לאינטרסים שלי. תושמד ההנהלה לאלתר יחולקו הסטייקים לפשוטי העם