calimero and friends
New member
כמו שאמרתי, מזומן זו הדרך היחידה להתמודד עם
משברים כאלו (ברמה שהצגת לפחות...) רק בהקשר לפורום- למה אתה קורא "הגירה זמנית"? כי (שוב, כמו שאמרתי) מדובר על להיות פליט, וזה לא אותו הדבר כמו להיות מהגר. לבריטניה (שסקוטלנד ואנגליה (שלונדון בירתה) הן חלק ממנה) ואירלנד אי אפשר פשוט להגר, מדובר בתהליכים ארוכים למדי. אם אתה רציני ומאמין שהמצב יצריך שתעבור למדינה אחרת ולא כפליט תתחיל מלעשות חיפוש בפורום (ולכך זה הפורום הנכון) לגבי מה צריך לעשות כדי להגר.
משברים כאלו (ברמה שהצגת לפחות...) רק בהקשר לפורום- למה אתה קורא "הגירה זמנית"? כי (שוב, כמו שאמרתי) מדובר על להיות פליט, וזה לא אותו הדבר כמו להיות מהגר. לבריטניה (שסקוטלנד ואנגליה (שלונדון בירתה) הן חלק ממנה) ואירלנד אי אפשר פשוט להגר, מדובר בתהליכים ארוכים למדי. אם אתה רציני ומאמין שהמצב יצריך שתעבור למדינה אחרת ולא כפליט תתחיל מלעשות חיפוש בפורום (ולכך זה הפורום הנכון) לגבי מה צריך לעשות כדי להגר.