אגב, אם כבר מדברים על סמלי
עיריות, אז בטח לכולם יש את סדרת סמלי העיריות בבולים. אוסף של המגנים האלה יכול להיות גם מעניין. להרבה מדינות וארגונים יש סמל כזה (למשל המנורה עם שבעת הקנים) וגם לכל משפחת אצולה אירופאית שמכבדת את עצמה. יש לי סדרה של בולי צרפת עם coat of arms (מה השם בעברית?) כאלה. ולעניין הדגלים - דגל רשמי של מדינה (שאינו דגל סינדרלה, מן הסתם) הוא דגל הלאום, כאשר למדינה יכולים להיות שלושה כאלה: ה- national flag, הנפוץ ביותר הוא המונף רשמית ע"י מדינה, ה- state flag, שמונף לרוב מחוץ לגבולות המדינה וה- civil flag שמונף רק ע"י אזרחי המדינה (הידעת למשל שבגרמניה לאזרחים אסור לקנות ולהניף את דגל הלאום אלא רק את הדגל האזרחי, בעוד שדגל הלאום מונף רק ע"י מוסדות המדינה?) בנוסף לכל מדינה יש את ה- ensign למיניהם, דגלי הצי שלה, כאשר לכל תורן יכול להיות ensign משלו. יש מדינות בעלות ensign שונים לספינות סוחר ולספינות ממשלתיות. ה- ensign יכולים להיות אוסף מכובד בפני עצמו. תחשוב כמה ensign כאלה היו רק לצי הבריטי במהלך ההיסטוריה.. מלבד אלה, גם דגלי ארגונים הם לגיטימיים לדעתי, בין אם המדובר הוא בקבוצות כדורגל או בעיריות, כל עוד הם עונים על ההגדרה הבסיסית של דגל. וזה כולל לדעתי לקחת את ה- coat of arms ולשים אותו על דגל. אבל אם אתה לוקח סמל סתמי, שלא מייצג כלום, ושם אותו על פיסת בד ומנופף בזה, הרי שיש לך דגל סינדרלה ביד.