היה לנו כבר את הדיון הזה...
הכל זו שאלה של הגדרה עצמית. האוסף שלי הוא אוסף בולים גלובלי שכולל, מלבד בולי דואר רשמיים גם בולי סינדרלות, להם יש מקום של כבוד, וגם בולי מס הכנסה, בולי קופת חולים או בולי לחם (מה זה??). כל דבר שנראה לי כמו בול, ובכלל כל דבר שאני רוצה, נכנס לאוסף שלי, גם אם אלו בולים שהוצאו ע"י ממשלת טיבט הגולה (ולמעשה עכשיו שאני יודע את המקור שלהם הם יקבלו מקום מיוחד של כבוד). בכלל, צריך להפסיק את ההתעמרות הזו בבולי הסינדרלה המסכנים. מה, זה שלא החתימו אותם זה אומר שאין להם רגשות? זה שהם לא הוצאו ע"י גוף ריבוני זה אומר שאפשר להשליך אותם לצד כאילו היו פיסות נייר חסרות חשיבות? לא עוד! אני קורא בזאת לכל סינדרלות העולם להתאחד! לא עוד בולים סוג ג'! יש לי חלום! חלום שבו בולי סינדרלה ובולים רשמיים ישכנו זה לצד זה, באותו אלבום, שווי זכויות מלאים! כי בסופו של דבר כולנו הרי פיסות נייר משוננות! מי איתי?