להשאר במשרד עם המזגן עד השקיעה
ה האופטימיסט New member 12/7/01 #15 לחות זה דבר נורא.... כל הדביקות הזאת... אז פתרון יצירתי אחד זה לנסוע לסוף שבוע לירושלים. אין שם לחות... רק חם. פתרון יצירתי שני, זה באמת להישאר במזגן כל הזמן, לבוא עם כפכפים ושורט לעבודה, ואז יהיה הכי נעים שבעולם.
לחות זה דבר נורא.... כל הדביקות הזאת... אז פתרון יצירתי אחד זה לנסוע לסוף שבוע לירושלים. אין שם לחות... רק חם. פתרון יצירתי שני, זה באמת להישאר במזגן כל הזמן, לבוא עם כפכפים ושורט לעבודה, ואז יהיה הכי נעים שבעולם.