טוף, יש לי תלונה

לחות זה דבר נורא....

כל הדביקות הזאת... אז פתרון יצירתי אחד זה לנסוע לסוף שבוע לירושלים. אין שם לחות... רק חם. פתרון יצירתי שני, זה באמת להישאר במזגן כל הזמן, לבוא עם כפכפים ושורט לעבודה, ואז יהיה הכי נעים שבעולם. :)
 
למעלה