שקיעות יפות
אני במקומך הייתי נוסע לח``ול מקום טרופי אם הרבה אלכוהול ושמש..... אבל, אם בארץ אז יש מקום מקסים ליד מצפה משואה דרומה מבית שמש, פארק בריטניה אני חושב .. אפשר ללכת בשבילים בפארק נוף מקסים לכוון הים (כי זה גבוה), אפשר להביא ספר טוב ולקרוא כי בנק` תצפית יש שם ספסלים של קק``ל, והשקיעות משם חבל``ז (יחסית לשקיעות בארץ).. רכבתי שם לפני כמה שבועות, מקסים גם ברגל לא רק באופניים,..... מקומות נוספים יגיעו בהמשך מרפ ..... תני לי רק לסגור פה כמה נישות.... כדי שגם אני לא אמצע עצמי בלי עבודה.