טוב, מכיוון שהייתם ילדים טובים...

just adiki

New member
נכון../images/Emo45.gif

ואני מחכה כבר לראות אותך
ועוד הרבה אנשים שלא ראיתי.
 

א ר י ק ל

New member
../images/Emo80.gif ../images/Emo127.gifיפה מצידך שהתחשבת ב:

וולדמורטים, רולו & קינגים, בימבות, יענים (=אריקלים), גיא-זיאים, אסטבנים כפולים בנוקטורנים טוטואים ובובואים ושלל מזיקים.... יותר נוח לחדשים להגיע למפגש חברתי ללא תחרות שירה על מנת שישתלבו ביתר קלות. את תחרות השירה תמיד אפשר לעשות עקב הביקוש הרב. ++++יהיה נחמד מאוד אם יהיו שלל תחרויות/הפעלות מדליקות שיוכלו לגבש, כגון: חבילה עוברת שבמקום משימות יש שאלות אישיות.. זיהוי התחלה של שיר מכמה שניות של מוזיקה.. וכל מיני כאלו.. ---רק תעשו לי טובה. שלא יהיה מפגש שעל האש שם.. רק לא תאוות בשרים.
 

Lirronia

New member
אחלה הצעות. ../images/Emo45.gif מה אתה מציע לגבי האוכל?

(במקום בשר) חטיפים וכאלה?
 

Eurogirl

New member
אני אישית בעד חלבי

גבינות, בגטים, שוקו, חטיפים, וכאלה...אבל על האוכל נדבר בשירשור נפרד בקרוב. עד אז חישבו נא על רעיונות...
 

Eurogirl

New member
כי היענים וחבריהם הם חלק אינטגרלי בפורום

ונמאס מהשגרה! צריך לרענן את השורות, ולהביאם!
ניקח לתשומת ליבנו את הצעותייך המעולות. ואל דאגה, שום על האש. אני שונאת שחוזרים הביתה מסריחים...
 

Euroziv

New member
לי לא משנה../images/Emo13.gif

אם צריך עזרה אז אני פה.. אני אוהב לארגן דברים כאלו
דווקא סופרלנד\לונה פארק נשמע לי מגניב.. אבל כבר מתחיל להיות חם
אני אגיע
 

Eurogirl

New member
הממממ נשמע כאילו שי דיבר איתך ../images/Emo152.gif

סופרלנד + לונפארק זה מאוד נחמד, אבל זה לא יהיה מפגש פורום - כולם יתפזרו במתקנים. וזה בכלל בלי לדבר על זה שמתקנים כאלו לא מתאימים לכל האנשים בפורום...גם מבחינת רמת הפחד וגם מבחינת הגיל. נפלא שתגיע
.
 

Eurogirl

New member
דיי ליקטון ../images/Emo88.gif

רק אמרתי שרעיונך לא יתאים לפורומנו הקט! אנו נשמח אם תבואו ותתרמו גם לאירגון
(במיוחד לקטעים המוזיקאליים).
 

Euroziv

New member
חחח ../images/Emo24.gif

ואני כתבתי
על שי
לא נראה לי שהוא דיבר\ידבר\מתישהו מילה\ירצה ממני משהו אז
ואשמח לעזור בקטעים המוזיקאלים!:)
 

Eurogirl

New member
ברור שלא ../images/Emo6.gif

אבל כבר מעל גיל 20 אין ממש מה לעשות בלונה פארק, אלא אם אתה ממש ממש צעיר בנפשך...
 
הווווו,זה לא נכוןןן

אני איישית תמיד נהנית שם (סופרלנד/לונה פארק) ואני מכירה המוני המונים של מבוגרים ו"מתבגרים" שפשוט משתעשעים שם כאילו היו ילדים קטנים.
 
מותר גם לחדשים להביע דעה?!

טוב,אז בתור מי שכותב וקורא כאן כבר מזמן אבל לא הצליח להגיע עד היום לאף מפגש אני חושב שכמו תמיד בחיים הפתרון הנכון הוא למצוא את שביל הזהב. אישית,אני אוהב מסורות ועוד יותר אני אוהב קריוקי אם כי אני מודה שאין לי יותר מדי נסיון עם קריוקי של שירי אירוויזיון(אני בקושי שר קריוקי באנגלית אז עכשיו אני צריך לנסות להתמודד עם שפות כמו פינית?!
) אני גם חושב שמפגש שמוצג כארוע חברתי נטו שפשוט באים מקשקשים והולכים הוא במילה אחת מ ש ע מ ם!!! מפגש בפארק יכול להיות נחמד אבל צריך שיהיו גם פעילויות ואפשר בקלות לארגן רעיונות בסגנון "תו השעה" וכל מיני חידוני אירוויזיון ולא הכל חייב להתחיל ולהסתיים בקריוקי למקצוענים. לכן לסיכום אני חושב שהפתרון הנכון הוא קודם כל לארגן מפגש בפארק בשעות אחה"צ המאוחרות אל תוך הערב ואולי הלילה,לארגן כיבוד וכמובן שפע של מוסיקת אירוויזיונים שתלווה את הארוע כולו ובנוסף פעילויות שונות כדי שהמפגש לא יהיה רק קשקשת. נדמה לי שאם המפגש יתקיים בשישי או בשבת אחר הצהריים והוא יתקיים במועד קרוב יחסית למפגש הקריוקי הבא אז יהיו חדשים רבים שאכן ירגישו כבר מספיק בנוח לבוא אחרי זה גם לקריוקי ואולי אולי אפילו יקבלו כבר גם את האומץ לשיר. אבל אני מזהיר מראש בשמי ובשם עדת האבות הגרושים שבהחלט ייתכן מצב שהמפגש בפארק יתקיים בסוף שבוע שבו הבנות שלי מגיעות אלייי ואז אצטרך להביא אותן איתי למפגש. מצד שני ככה אוכל לחשוף אותן בגיל צעיר לעולם האירוויזיונים המדהים אז מה רע?!
 
ועוד הצעה לפעילות שאני לא יודע אם הזכירו...

כדי לעודד אנשים חדשים לשיר קריוקי אפשר בהחלט להתחיל מ"שירה בציבור" של שירי אירוויזיון. תראו, אני משתתף גם בפורום "מוזיקה עברית ישנה וחדשה" ושם במפגשים עושים סבב וכל אחד בוחר שיר מהשירון וכל האחרים שרים איתו את השיר שהוא בחר מתוך שירון כתוב שיש לכולם וזה ממש כיף כי כל אחד מרגיש שהוא משפיע על מה ששרים עם הטעם האישי שלו והמנחה תמיד מזכיר אותו כשהוא מציג את השיר "ועכשיו נשיר את ... - בחירתו של ...". אולי אפשר במפגש בפארק להביא את מוסיקת הקריוקי ושכל אחד יבחר שיר וכולנו נשיר איתו את השיר בקריוקי כמו בשירה בציבור אבל בלי שהוא יעמוד כמו סולן על הבמה אלא באמת נשיר כולנו יחד. לאנשים רבים קל יותר ככה כשהם מרגישים שהם שרים את השיר שהם אוהבים אבל כחלק מקבוצה ולא כסולנים.
 
למעלה