טוב, הגיע באמת הזמן באמת שאחד

L7

New member
פירחח אינטליגנטי חביב כמו רבים כאן.

קיצוניותו מכשילה אותו אך גם ממריצה אותו.
 

kdx467bhf87

New member
איגרא עסבה,תבכה עוד קצת ל-L7.אולי

ירחם עליך ועל חברך לחיים הדב הטיפש ויתמוך בכם. אבל איך שהכרתי אותו פה בפורום מדובר באדם חכם שלא נותן לתחמנים דתיים לבלבל אותו.אפילו לא לתחמן דתי כמוך שמתחפש לאתאיסט ותומך כאן במוצהר באגדת הילדים "התיבה של נוח"...
 

איגרא

New member
אידיוט אידיוט אידיוט

האם הצהרתי אי פעם שאני תומך בסיפור תיבת נח ? את סיפור תיבת נח מספיק להפריך באמצעות סעיף אחד לא יותר. מספיק סעיף המים או סעיף DNA . אתה בחרת לתקוף אותו בנקודה הכי חזקה שלו, הובסת הושפלת ולאחר שהבנת את זה (וזה מחלחל לאט לאט לתוך הג'ורה שנקראת אצלך מוח) הלכת ולקחת טיעוניו של גוברנור על המיים וה-DNA (שהם נכונים בפני עצמם ולכן מספיקים) אתה מהווה כבשה שחורה במחנה האתאיסטי אתה מהווה את שיא הטמטום אתה יותר מטומטם מדוד1000, התולעת, הנהנה ויובל199 ביחד. אני לא אסכים שאידיוטים כמוך הנמצאים במחנה שלי, (כן שלי) יקלקלו את המאבק במחב"תים עם הטמטום שלהם. אתה באמת חושב שגוברנור או אחרים שותקים כי הם מסכימים איתך, אה בן זונה מוצץ שכמוך ? הם שותקים כי לא נאה להם להודות שבצד שלנו יש אידיוטים. בד'יוק כמו ש"אור במנהרה" ואחרים שותקים לנוכח השטויות שכותבים התולעת ודומיו. אם אינך מבין במשהו אל תכתוב עליו. לך תחפש איזה חוב"ת בתשובה שינענע אותך בתחת השחור והמסריח שלך. אה, ודרך אגב היית צריך לשמוע איך אמא שלך צרחה כשהייתי אצלה אתמול.
 
ממתי אתאיזם הוא אנטי יושר L7?

ואיך אתה יכול לשים עצמך עם kd ולא להקיא? מישהו שאל כאן אם החלטת לחזור בתשובה או חדלת מלהיות אתאיסט? מה, אם מאמין יאמר שאחד ועוד אחד הם שנים ואתאיסט יאמר שהם ארבע תהיה עם האתאיסט? או לחילופין, אם אתאיסט יאמר שמ"ק הוא 10000 סמ"ק אז אתה לצידו? האם אתה מקבל את חישוביו של kd? האם אתה מקבל את הסברו לגבי מדוע יצא לו לומר ש מ"ק הוא 10000 סמ"ק? האם אתה מוצא יושר בהסבר זה? האם שבעת נחת בכלל מהתנהלותו ויושרו לאורך כל הדיון? האם אתה שבע נחת מהנופך המיוחד שהוא כופה על הפורום מאז זרחה שמשו? תכלס, יצאנו מבולבלים. אז מה סוגרים? מוסיפים אותך אליו?
 

L7

New member
האינדוקציה המעוותת שכיחה למדי

מי ששותה קוקה קולה קר כקרח איננו זקן כפוף במכנסי קורדורוי. כך בפרסומות לפחות.
 

kdx467bhf87

New member
אבל לא הראית פה כל תבונה.ההפך...

הסכמת עם הדב שכל חיות העולם נכנסו לתיבה רעועה...פחחחחחח......
 

איגרא

New member
נשאלת כמה מיני חיות יש בעולם

לא ידעת לענות, לעומת זאת הדב כן ידע. לך תחשב כמה זה 1מ"ק .
 

kdx467bhf87

New member
הדב זרק מספרים של אלפים בודדים,

כשידועים מיליוני מינים של חיות על פני כדור-הארץ. עכשיו לך תן נשיקה לדב השכול הבור כמוך.
 

איגרא

New member
אלפים בודדים של חיות שהן מעל גודל

מסויים, הבנת אידיוט ? אפילו חשבון פשוט של כיתה א' אתה לא מבין ?
 

kdx467bhf87

New member
אתה לא תחליט מה נכנס לתיבה,נכנסו

זוג ממיליוני חיות נקודה. עכשיו תעשה פליק-פלאק לאחור עד שתקיא.
 
איגרא

אתה מדבר עם זומבי. חבל"ז. לדעתי אני כבר מיציתי איתו את כל הפינות האפשריות, הוא נמרח כבר בכולן ומכל בחינה של תוכן הבחור כבר מזמן הפך לסמרקאץ'. מה נשאר? עניין המראית עיין. דהיינו, כאילו שהוא עונה משהו. ודבר זה ימשך מצידו עד אין קץ, או לחילופין עד שימצאו כאן עוד כמה כמוך שיאמרו במפורש את דעתם. לאחר שאתה חיווית את דעתך בצורה ברורה, הוא נכנס להלם והכרתו חזרה אליו רק לאחר כמה שעות. נראה אותו ממשיך את המשחק הזה מול עוד כמה - אין צ'אנס. אם זה יקרה, הנמושה פשוט יעלם. ואם לא - אז הפורום ימשיך להתדרדר אל תהום הריקנות.
 
לדעתי לא

הלכלוך הוא מהותו הפנימית. הוא עצם ריקנותו ומה תוציא מריקנות? מה שנשאר הוא להתנער ולהוציא את ריקנותו מכאן.
 
למעלה