טוב, הגיע באמת הזמן באמת שאחד

איגרא

New member
טוב, הגיע באמת הזמן באמת שאחד

מותיקי הפורום יגיב על השרשורים האחרונים של הדב ומושון. מושון, לדעתי כל השרשורים האחרונים שלך עם הדב הם בושה וחרפה, הובסת פה קשות והושפלת. במיוחד התפלצתי מ- "1 מ"ק=10000 סמ"ק". לקח לפעם הבאה, אל תתקוף משהו שאינך מבין לאשורו. דב, בסדר הבנו, התמודדותך עם מושון שקולה להתמודדות משקל כבד עם ילד בן 5. זה עדיין לא מוריד מהיות הסיפור על מבול גלובאלי מצוץ מאצבע. אבל עם כבר בסיפור חישובי עסקינן: בוא נתמקד קצת בפיסיקה. האם יש באמתחתך חישוב כלשהו למשקל החיות בתיבה ? האם ביכולתך להראות שספינת עץ במימדי נושאת מטוסים בכלל תיתכן, האם תוכל להראות חישובי כפיפה-פיתול על ספינה כזאת ?
 
לא זו השאלה חומד

השאלה הנדרשת היא, האם קיים בך האינטגריטי לחתום בניק יותר מוכר, או שנפל עליך מוראם של אונסי התרנגולות והפכת עצמך לתרנגולת?
 

איגרא

New member
מה זאת אומרת לחתום בניק יותר מוכר ?

אני איגרא, הידוע גם כן כאיגרא ראמא, Igra Rama ואני קיים עוד מתקופת נטעים. עשה חיפוש עלי בנטעים ובפורום זה.
 
ולו רק מפני שהודעתך הקודמת

נרשמה לפני חודש כמעט. העובדה ש"במקרה" נזדמנת לכאן היום מחשידה אותך שאתה נוהג להופיע באופן יותר תדיר גם בשם אחר. יתכן שאני חוטא לך בפרנואידיות מוגזמת. אם כן, קבל את התנצלותי הכנה.
 
נו, מה אתכם?

הבן אדם בא והציל את כבוד הפורום. הוא גם לא ניסה לרגע להסתיר את זהותו. מה זה העליהום הזה?
 

איגרא

New member
סבורני שדעתי היא דווקא דעת הרוב

אלא אם כן תחשיב מופעים (instances) של כותב מסויים בניקים שונים כ-רוב בפורום.
 
../images/Emo9.gif כן, בטח !

עיינו כאן כדי לדעת מי הוא המקור האוטנטי של הכינוי איגרא... (אגב, שינוי האותיות נגרם כתוצאה מחסימת המשתמש) וכאן תוכלו לקבל מידע נוסף על ההשתוללויות המילוליות של איגרא... מזהים כבר מי היא הדמות "הותיקה" בפורום ?!?!
 

kdx467bhf87

New member
שאל אותו על כמות המים שלא מספיקה

למבול עולמי שיכסה את כל היבשות... שאל אותו גם על כך שאין מצב שזוג מכל חיות העולם יכנסו לתיבה כלשהי. שאל אותו גם על כך שכל הסיפור מצוץ מ"עלילות גילגמש" של השומרים. קדימה שאל כי לי אתה לא מאמין עלוב נפש אומלל.
 
למעלה