טוב! די!

טוב! די!

החיים קצרים ואף מזדיין לא יקלקל לי את מצב הרוח! :) אז מי בא לקפה? פסי (מתעקשת להריח פרחים אמיתיים ולא מפלסטיק)
 

שרון-ב-

New member
עם כל כך הרבה...

אהבה כמו שלך, רצון טוב, קפה, שמחת חיים ורצון לנקנק מישהו ;-) מתאים לי שחבל``ז פני מקום אני באה שרון :) מחייכת סוף סוף - תודה נשמה
 

ariegur

New member
מבלי להתייחס לסטרייט (מה זה ?)

תדענה (איזו עברית !) שאני חם מאוד ! ארותח
 

ariegur

New member
לא עדיף שנרתח ביחד ?

כל מה שסביבנו יתאדה תחת פרץ רגשות אדיר, ונישאר רק שנינו חמים ולוהטים . אם זה יקרה, תדריכי אותי מה הצעד הבא ? אריה
 

שרון-ב-

New member
עזוב...

ת`רגשות בצד. פרץ תשוקה , שני גופות חמים לוהטים ואם אתה לא יודע את הצעד הבא (ואת זה שאחריו ואת זה שאחריו ואחריו) אסלח לך - כי אתה סנילי ;-)
 

ariegur

New member
את כבר מכירה אותי ....

אני רק צריך לשלוח לך תמונה . עד רוצה תמונה שלי מלפני 10, 20 או 30 שנה ? ארשהיהיפהוצעירפעםלאזוכרמתי
 

שרון-ב-

New member
שוב עזוב...

עזוב תמונות למי אכפת איך אתה נראה היום העיקר שהוא מתפקד כמו מלפני 10 20 30 שנה שרון צעירה לנצח
 

ariegur

New member
אני אוהב את עצמי חם

ומחפש נשים חמות. עד עכשיו הכרתי כמה נשים רותחות שהשאירו בי צלקות אבל מה לעשות - אני רוצה רק חמות שכאשר הן מתקלחות אותי איתן הן לוקחות ואפילו אם המים קפואים - הם מיד הופכים לרותחים. ארחולם
 
כן, כן.. שמענו עליך..

אתה כמו כל ה..מורשים האלה. משאיר איזה משהו לא סגור מאחור כדי לבוא לביקור נוסף!
 

ariegur

New member
אוה כמה שאת טועה !

אצלי כולן כל הזמן מקלקלות בכוונה כדי לקרוא לי עוד ועוד ועוד ... אריה
 
למעלה