טוב! די!

שרון-ב-

New member
אני קרה ...

תמיד קר לי :-( מתקלחת במים רותחים שצורבים את העור ורק אז חם לי שרון משאירה כוויות קור
 

ariegur

New member
האם זו אמת או שזה רק נדמה לי

ששרון ופסי מנסות להתרחק ממני ? כשאני כועס אני יותר רותחחחח !!!! אריה !
 

שרון-ב-

New member
נדמה לך, נדמה לך

יקירי נשים אומרות לך שהן קרות אתה רותח הלו ? מישהו בבית ? נוק נוק , תתעורר שרון מחכה להפשרה טבעית ללא חומר משמר
 
למעלה