אני קרה ... תמיד קר לי :-( מתקלחת במים רותחים שצורבים את העור ורק אז חם לי שרון משאירה כוויות קור
ש שרון-ב- New member 3/6/01 #15 אני קרה ... תמיד קר לי מתקלחת במים רותחים שצורבים את העור ורק אז חם לי שרון משאירה כוויות קור
A ariegur New member 3/6/01 #18 האם זו אמת או שזה רק נדמה לי ששרון ופסי מנסות להתרחק ממני ? כשאני כועס אני יותר רותחחחח !!!! אריה !
ש שרון-ב- New member 3/6/01 #20 נדמה לך, נדמה לך יקירי נשים אומרות לך שהן קרות אתה רותח הלו ? מישהו בבית ? נוק נוק , תתעורר שרון מחכה להפשרה טבעית ללא חומר משמר
נדמה לך, נדמה לך יקירי נשים אומרות לך שהן קרות אתה רותח הלו ? מישהו בבית ? נוק נוק , תתעורר שרון מחכה להפשרה טבעית ללא חומר משמר