טבלה ......

Y A N K E E

New member
במידה ויש השגות בנושא....

בבקשה לכתוב לי , יכול להיות שיהיה טעויות עכשיו או בהמשך כי סה"כ כולנו בני אדם .
 

Y A N K E E

New member
משחקי היום בסימן סוויפ......

הפעם החלטתי לשים 6 משחקים אשר עלולים לסיים סדרות בסוויפ : 1. מילווקי - אריזונה ( 2-0 למילווקי ) 2. אנהיים - טקסס ( 2-0 לטקסס ) 3. פילדלפיה - פלורידה ( 2-0 לפלורידה ) 4. שיקאגו סוקס - יאנקיז ( 2-0 ליאנקיז ) 5. פיטסבורג - שיקאגו קאבס ( 2-0 לקאבס ) 6. יוסטון - סנט לואיס ( 2-0 ליוסטון )
 

Y A N K E E

New member
הניחוש שלי

1. אריזונה 2. אנהיים 3. פילדלפיה 4. סוקס ( קשה אבל מוסינה מקרטע ) 5. פיטסבורג 6. סנט לואיס בקיצור....לדעתי אפילו לא סוויפ אחד
 

Y A N K E E

New member
תשמעו קטע

ביום רביעי ( אתמול ) שודר פרק חדש של הסדרה "חוק וסדר " בניו יורק . נושא הפרק היה , שימו לב , רצח של אוהד יאנקיז . הרצח ארע לאחר שאותו אוהד תפס כדור ומנע מקבוצתו לזכות בנצחון , נשמע מוכר ? . לצערי לא ראיתי את הפרק כדי להוסיף פרטים.
 

clevland

New member
הניחוש שלי!!!

לוקחות: קליבלנד יאנקיז קאבס סינסנתי בולטימור פילדלפיה פלורידה סיאטל סנט לואיס וויט סוקס מינסוטה יוסטון סן דיאגו אנהיים סן פרנסיסקו
 

omri1234567

New member
יש לי שני דברים,אחד טענה שאתה יכול

לקבל או לא והשני סתם לתקן לך טעות קטנה. אז קודם כל השתיים אפס בסידרה בין היוסטון לכרדינלס הוא לכרדינלס ולא ליוסטון! הדבר השני בקשר למשחק הקטן של הניחושים אתה לא חושב שזה לא "פייר" שאנשים שהצטרפו מאוחר אתה תחלק להם במספר המשחקים שהם השתתפו? למה לא בכול ה-25 כל השאר?? אני סתם מציע משהו כי נגיד יש כאלה שתמיד יעקפו אותך בגלל שיש לך מספר משחקים קטן מדי ואז התחרות לא שווה ולא הוגנת. אני רק מציע
 

omri1234567

New member
כמובן שיש לי מספר משחקים רב יותר

משל האחרים ואז יש לי אפשרות ליותר טעויות. ולא כמו שכתבתי "יש כאלה שתמיד יעקפו אותך בגלל שיש לך מספר משחקים קטן מדי".
 

Y A N K E E

New member
אז ככה

2-0 לקארדינלס - צודק - טעות שלי לגבי המשחקים , המטרה היא שבסוף העונה יהיה לכולם את אותו מספר משחקים . מי שיהיה ממש רחוק ללא יכולת להשוות את מספר המשחקים אז יוצא מהתחרות . הבעיה בלהוציא אנשים שאין להם 25 משחקים היא שלא לכולנו יש אפשרות להתחבר לאינטרנט כל יום . אני מאמין שבסוף כולם יהיו קרובים במספר המשחקים בהם השתתפו , ובפיניש נעשה השלמות . בהצלחה נ.ב במידה ואתה מרגיש שיש סדרת משחקים קשה לניחוש או אפילו משחק ספיציפי אז בתור אחד שיש לו יותר משחקים , יש לך את הפריבילגיה לא לנחש את אותו משחק .
 

Y A N K E E

New member
עלה לי רעיון - חוק מספר 1 ../images/Emo164.gif

על מנת לדרבן אנשים להיכנס לפורום ולנחש . מי שמספר המשחקים שלו יעמוד על 10% ומטה ממספר המשחקים הממוצע ( של סך כל השחקנים ) יוצא מהתחרות לאלתר .
 

Y A N K E E

New member
פרס

אני זוכר שלפני מספר חודשים עשיתי תחרות חידות והבטחתי פרס ובסוף התחרות התפוגגה כלא הייתה . אני שב ומציע פרס לתחרות זו , בתקווה שהיא תימשך . כובע בייסבול של הקבוצה האהודה על המנצח . אורן
 

omri1234567

New member
סבבה נשמע רעיון טוב, אבל מה הסיכוי

שמישהוא יהיה עם פחות מ-10 אחוז? הרי אנחנו מכירים את הקבוצות פחות או יותר ואנחנו נדע בערך מי תנצח. טוב אבל בכלל זה רעיון לא רע בכלל (כובע של אנהיים
)
 

omri1234567

New member
טוב לפחות עוד אנשים קצת רחוקים מזה

שלא יהיו פאדיחות על ההתחלה
 

omri1234567

New member
טוב אז הנה הניחושים שלי:

1.מילווקי(סוויפ) 2.אנהיים(בורחים מסוויפ) 3.פלורידה 4.יאנקיז 5.קאבס 6.סנט לואיס
 

Blood

New member
שלי:

תיקון קטן - סנט לואיס ניצחה אתמול את יוסטון.. 1. דאימונדבאקס 2. איינג'לס 3. מארלינס 4. יאנקיז 5. קאבס 6. יוסטון
 

danielmw

New member
הניחושים שלי

מילווקי- אם את רנדי ג'ונסון הם מנצחים אז גם פיצ'ר אחר הם ינצחו אנהיים וקולון ינצחו פיליס ינצחו את דארין אוליבר יאנקיס ישלימו סוויפ קאבס גם כן יוסטון עם ריי אוסוולט
 
למעלה