הניחושים שלי.....
אז...: מלווקי - אריזונה- מילווקי תיקח... (כמו שדניאל אמר... ניצחנו רנדי ינצחו גם את השאר...) אנהיים - טקסס- אנהיים תנצח.... פלורידה תעשה סוויפ על הפיליס היאנקיס יעשו כך על הוויט סוקס פיטסבורג לא תתן היום לקאבס לנצח.... (מקווה...) ויוסטון תעשה סוויפ... בתמונה: סרג'יו מיטרה הפיצ'ר של הכאבס מגיש מול הפייראטס אתמול... אגב, אתמול הפיצ'ר שפתח את המשחק של הפייראטס היה ג'וש פוג אבל האידיוט הזה שאשם בלא פחות מ3 הפסדים מה7 של הפיראטים חטף על האינינג הראשון 7 ראנים ולכן גם הוציאו אותו באינינג הראשון... הוא כמובן השאיר בסיסים מלאים לבריאן מידווס שבא אחריו שהצליח לחטוף באותו אינינג רק עוד נקודה... ואגב שג'וש יצא היה 0 אאוט...