טבלה ......

shay giants

New member
הניחושים שים שים שים

1. מילווקי 2. אנהיים 3. פילדלפיה 4. יאנקיז 5. שיקאגו קאבס 6. סנט לואיס
 

chicago cubs

New member
שכחתי עוד משחק

סנט לואיס אני מקווה לטובת הקאבס שהשתלטו על המקום הראשון בסנטרל
 
שלי

1. מילווקי- נלך על סוויפ 2. אנהיים -עומרי הפעם אל תאכזב אותי!! 3. פלורידה- סוויפ 4. יאנקיז- סוויפ 5. שיקאגו קאבס- סוויפ 6. סנט לואיס- סוויפ :) ייאלה נשמור על המקום הראשון.. ולמי ששואל כמה משחקים שיחקתי אז זה ה 4
 

omri1234567

New member
טוב נו מה אני אעשה אנחנו ממשיכים

להתדרדר ממשח למשחק. ואני כמו מפגר ממשיך לראות כל משחק(מכור). אני מקווה שהיום יהיה יותר טוב
 
הניחושים שלי.....

אז...: מלווקי - אריזונה- מילווקי תיקח... (כמו שדניאל אמר... ניצחנו רנדי ינצחו גם את השאר...) אנהיים - טקסס- אנהיים תנצח.... פלורידה תעשה סוויפ על הפיליס היאנקיס יעשו כך על הוויט סוקס פיטסבורג לא תתן היום לקאבס לנצח.... (מקווה...) ויוסטון תעשה סוויפ... בתמונה: סרג'יו מיטרה הפיצ'ר של הכאבס מגיש מול הפייראטס אתמול... אגב, אתמול הפיצ'ר שפתח את המשחק של הפייראטס היה ג'וש פוג אבל האידיוט הזה שאשם בלא פחות מ3 הפסדים מה7 של הפיראטים חטף על האינינג הראשון 7 ראנים ולכן גם הוציאו אותו באינינג הראשון... הוא כמובן השאיר בסיסים מלאים לבריאן מידווס שבא אחריו שהצליח לחטוף באותו אינינג רק עוד נקודה... ואגב שג'וש יצא היה 0 אאוט...
 

BB FuNaTiC

New member
אה רגע, הניחושים של פילדלפיה ו

אריזונה לא נחשבים כי הם כבר התחילו...... (וקצת מזל כי פילידלפיה בפיגור)
 
מממ... איחרת...

שניר אם אני לא טועה אז איחרת.... המשחקים של אריזונה ופלורידה לא יחשבו לך... כי הם כבר התחילו... רק השלושה האחרים יחשבו לך....
 
למעלה