אז ככה
2-0 לקארדינלס - צודק - טעות שלי לגבי המשחקים , המטרה היא שבסוף העונה יהיה לכולם את אותו מספר משחקים . מי שיהיה ממש רחוק ללא יכולת להשוות את מספר המשחקים אז יוצא מהתחרות . הבעיה בלהוציא אנשים שאין להם 25 משחקים היא שלא לכולנו יש אפשרות להתחבר לאינטרנט כל יום . אני מאמין שבסוף כולם יהיו קרובים במספר המשחקים בהם השתתפו , ובפיניש נעשה השלמות . בהצלחה נ.ב במידה ואתה מרגיש שיש סדרת משחקים קשה לניחוש או אפילו משחק ספיציפי אז בתור אחד שיש לו יותר משחקים , יש לך את הפריבילגיה לא לנחש את אותו משחק .