Johnny the Doe
New member
drunken master מצחיק אבל
לא השתגעתי עליו. את רומיאו חייב למות אהבתי לאו דווקא בגלל הלחימה, שהייתה טובה אלא בגלל ההומור והמפגש בין תרבויות שונות - המזרח מול המערב (ועוד אפרו-אמריקאיים, אז בכלל). בכלל, בכל הנוגע לשילובים של שחקנים ממוצאים שונים בסרטי אמנויות לחימה, כמו שעת שיא 1+2 (2 ממש מצויין, לא יכול לחכות לשלישי, אין על הצמד הזה), שנחאי נון וצוות שנחאי ועוד - אני אוהב את הרעיון. המפגש בין תרבויות שונות (שהובלט במיוחד בשנחאי נון) מאוד מצחיק והשילוב בין ההומור המיוחד הזה לאמנויות לחימה הוא מתכון להצלחה. לגבי הסרט בו ג'ט לי עם חליפה אדומה - אולי זה Hero? שיט, עכשיו אני צריך לבטל את ה"משלוח" (אם שמת לב אני מפחד מהפוליטיקלי קורקט פה פחד מוות
) של tai chi master כי יש לי כבר את twin warriors. אגב, האם יש קשר בין השם ti chi master לסרט?
לא השתגעתי עליו. את רומיאו חייב למות אהבתי לאו דווקא בגלל הלחימה, שהייתה טובה אלא בגלל ההומור והמפגש בין תרבויות שונות - המזרח מול המערב (ועוד אפרו-אמריקאיים, אז בכלל). בכלל, בכל הנוגע לשילובים של שחקנים ממוצאים שונים בסרטי אמנויות לחימה, כמו שעת שיא 1+2 (2 ממש מצויין, לא יכול לחכות לשלישי, אין על הצמד הזה), שנחאי נון וצוות שנחאי ועוד - אני אוהב את הרעיון. המפגש בין תרבויות שונות (שהובלט במיוחד בשנחאי נון) מאוד מצחיק והשילוב בין ההומור המיוחד הזה לאמנויות לחימה הוא מתכון להצלחה. לגבי הסרט בו ג'ט לי עם חליפה אדומה - אולי זה Hero? שיט, עכשיו אני צריך לבטל את ה"משלוח" (אם שמת לב אני מפחד מהפוליטיקלי קורקט פה פחד מוות