גשם של נובמבר
New member
חששות מהעתיד
היי לכל הסטודנטים הנכבדים אתמול קראתי ראיון בעיתון העיר עם עו"ד איתן ארז, סגן ראש לשכת עורכי הדין, על רקע הרפורמות המוצעות (העלאת תקופת ההתמחות, הקמת בית ספר למתמחים וכל הדברים האלה). זאת היתה עוד אחת מהרבה כתבות דומות על איך שהמקצוע מוצף ויש אלפי עו"ד מובטלים, גם הוא טוען שאין עתיד במקצוע הזה ושעדיף לעשות הסבה להייטק ובלה בלה בלה, אבל אני חייבת לציין שהדברים שלו מאד הדאיגו אותי בגלל הנימה שבה הם נאמרו, ייאוש מוחלט על המצב שאליו נקלע המקצוע והרמה הנמוכה של עורכי הדין בישראל, כאילו באמת אין יותר מה לחפש במשפטים. אותי אישית זה מפחיד במיוחד לנוכח העובדה שעדיין לא מצאתי התמחות ואני אוטוטו מתחילה שנה ד'. אני כמובן לא רוצה לפתוח שוב את הדיון הכאוב של "מכללה נגד אוניברסיטה", בלי שום קשר לזה - האם עוברות אצלכם מחשבות כאלה שאולי עשיתם טעות בבחירת המקצוע - לא בגלל העניין בלימודים עצמם, אלא מבחינת אפשרויות התעסוקה בו? מה דעתכם על העניין?
היי לכל הסטודנטים הנכבדים אתמול קראתי ראיון בעיתון העיר עם עו"ד איתן ארז, סגן ראש לשכת עורכי הדין, על רקע הרפורמות המוצעות (העלאת תקופת ההתמחות, הקמת בית ספר למתמחים וכל הדברים האלה). זאת היתה עוד אחת מהרבה כתבות דומות על איך שהמקצוע מוצף ויש אלפי עו"ד מובטלים, גם הוא טוען שאין עתיד במקצוע הזה ושעדיף לעשות הסבה להייטק ובלה בלה בלה, אבל אני חייבת לציין שהדברים שלו מאד הדאיגו אותי בגלל הנימה שבה הם נאמרו, ייאוש מוחלט על המצב שאליו נקלע המקצוע והרמה הנמוכה של עורכי הדין בישראל, כאילו באמת אין יותר מה לחפש במשפטים. אותי אישית זה מפחיד במיוחד לנוכח העובדה שעדיין לא מצאתי התמחות ואני אוטוטו מתחילה שנה ד'. אני כמובן לא רוצה לפתוח שוב את הדיון הכאוב של "מכללה נגד אוניברסיטה", בלי שום קשר לזה - האם עוברות אצלכם מחשבות כאלה שאולי עשיתם טעות בבחירת המקצוע - לא בגלל העניין בלימודים עצמם, אלא מבחינת אפשרויות התעסוקה בו? מה דעתכם על העניין?