לא הבנתי, תסבירי עוד
סתם סתם אני לא מפגרת במידה מסויימת אפשר להגיד שזה נכון. לפחות לגביי. הכרתי לפני קצת יותר משנה מישהו בצ'אט ומאז אנחנו מדברים המון באייסי [בזמן האחרון לא כל כך אבל זה כבר לשרשור אחר]. אף פעם לא נפגשנו ולא החלפנו תמונות. חברה שלי אומרת לי שאני פחדנית ושזה בגלל שאין לי בטחון עצמי. זה נחשב ?? כי בתכל'ס אני מתה לראות אותו אבל תמיד אני מחפשת סיבה למה לא לעשות את זה... אפילו לעצמי אני לא מצליחה להסביר את התופעה המעצבנת הזאת