חסך או לא?..

קרוואלה

New member
תראי מה את אומרת...

בדיוק אותם מילים שלי רק בסגנון שונה! בטח שלא רק סיסמא...צריך ליישם דברים ברגע שאין לך שותפ מלא ליישום הדברים משו ד פ ו ק במערכת! ואם טוב ביחד ואם אחד משלים את השניה ואם יודעים לגוון ולחדש...גם 40 שנה זה מעט!
 
בדיוק!!!!

איך אני שונאת להצדיק אותך.. אבל גם הסיבה הראשונית להכנס למקום כמו הצאט היא בדיוק מאותו משהו,ענין, שחסר בזוגיות.. אחרת הרי ברגע של שיעמום הייתי פונה למלפפון.. אחרי כמה זמן ונסיונות שבהם הוא לא ענה על הצרכים נכנסתי סתאם מתוך סקרנות לצאט..ו...נשארתי... כי מצאתי את החסר שם...
 
אני עדיין אומרת שיש כל מיני

סיבות להסתובבויות בצ'אט מי ש"חוטא" בשיחות בכללי ודאי מבין. חושבת שהוירטואליים נחלקים לכמה קבוצות יש כאלה ששם בכדי להעשיר את חיי החברה שלהם בכלל ולא דווקא בעניין הזוגי. אני מכירה אישית כאלה שהפרטי שלהם נעול תמידית.! הם לוקחים חלק רק בכללי. זאת הזדמנות מצויינת לומר שיש לי מספר לא מבוטל של חברות !! ממין נקבה, מהצ'אט. ואף אחד לא אמר/הודה שזה לא ממכר תהיה הסיבה הראשונית אשר תהיה. מציצים??? לרובבב נפגעים !
 
עד שיבוא האחד...

שיגרום להן לפתוח ת'פרטי.. בחייאת ציפ ציפ.. לי היה פרטי סגור.. ואז הגיע הוא.. חודשיים פלירטטנו בכללי עד שנתתי לו להכנס לפרטי... ברגע שנכנס..בוםםם.... מאז כבר כמעט שנתיים לא יוצא... :)
 

mr_lonely

New member
רגע...רגע...רגע...

את רק שואלת אחרים ? את תעני על השאלה הזו בשלב כלשהו ?
 
אם לא שמת לב אז...

היא לקחה את המטאטא ועפה......
 

mr_lonely

New member
ערב טוב ! השאלה היא...

למה את לא עונה על השאלונים שאת מביאה מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ?
 

קרוואלה

New member
שאלתי ועניתי!...

תעקוב אחר השירשור אבל אם אתה מתעקש...תשאל תשאל אני בכייף עונה לך!
 
נו אתה עוד לא מכיר אותה...

היא סוחטת לא נסחטת.. היא לא עונה על השאלה הזו אף פעם.. תמיד עונה בקצרה רק פרטים כלליים.. אף פעם אין פרטים...
 
יופי של תרוץ יש לך...

לא עונה עד שהיא לא עונה... "וכך הם חיו להם עד עצם היום הזה בלי לענות על אף שאלה..." :)
 

קרוואלה

New member
הנה למה אני פה.......

פעם מזמן מזמן חברה טובה שלי הקימה פורום "אהבה וירטואלית" קפצתי לפה להגיד לה מזל טוב..זו הייתה ההכרות הראשונה שלי עם הפורום הזה!אז הייתי מסתכלת ככה מלמעלה על כול מה שנכתב פה כאילו זה רחוק ממני אני אנייייייי להתאהב וירטואלי?אין מצב!! וזה קרה לי!!ובגדול!!מודה שאם הייתי בתקופה שונה בחיי יכול להיות שכול זה לא היה קורה אבל הייתי אחרי גירושין פגועה וניתנת לפגיעה מצאתי כתפ לבכות עליה כשצריך אהבתי את מה שמצאתי וזרמתי עם זה! ויום אחד זה התפוצצ לי בפרצופ!חיפשתי מקום לשפוך את הלב ונזכרתי שיש פורום שמתאים למצב הזיפת שהייתי בו...באתי בכיתי קיבלתי פה חום אהבה תמיכה עצות...אהבתי ונשארתי!! קרוואלה פה כי נכון להרגע טוב לה פה כי קרוואלה חושבת שיש לה מה לתרום לאחרים שעוברים מה שהיא עברה..כי אני אוהבת את האנשים שפה עניתי לך????
 

mr_lonely

New member
הנה לה אני פה...

אני פה כי אני אוהב את קרוואלה מת על קרוואלה, מווואאאההה על כולך !
 

mr_lonely

New member
הזמן עושה אותך רכה

הזמן עושה אותך רכה ואת עורגת, ידייך פרושות קוראת אל הישימון, אל המדבר הצחיח. הזמן עושה אותך רכה ואת אוספת פנייך, אל נא, אל תאספי פניך האירי פנייך אל החיים.
 
למעלה