בדיוק!!!!
איך אני שונאת להצדיק אותך.. אבל גם הסיבה הראשונית להכנס למקום כמו הצאט היא בדיוק מאותו משהו,ענין, שחסר בזוגיות.. אחרת הרי ברגע של שיעמום הייתי פונה למלפפון.. אחרי כמה זמן ונסיונות שבהם הוא לא ענה על הצרכים נכנסתי סתאם מתוך סקרנות לצאט..ו...נשארתי... כי מצאתי את החסר שם...