חסך או לא?..

אני חושבת ש...

סוף סוף אפשר לסגור את השירשור הזה... ושבו בנים לגבולם... :) מכשפה..אם לא אמרתי אז... חולה עליך....
 

mr_lonely

New member
אוסיף רק דבר אחד ישן...ישן...

כל הנשמות טובות כל התשוקות מתגשמות האהבות טהורות הנשים זוהרות אין רעים ואין זרים אין קנאות ואין שנאות רק חלומות מארץ האגדות אשליות טהורות מה הפלא שהריגוש ממכר וטוב ממנו אין....
 

mr_lonely

New member
ועוד אחד קטן

בעולם הזה הכל טוב בעולם ההוא לפעמים טוב כאן כל אישה מאהבת מושלמת שם היא לעיתים בוסת... לעיתים כועסת... ולעיתים סתם בלי חשק... כאן כל גבר מאהב אמיתי, ולנטינו בשיא היצירה שם לעיתים הוא זקוק לויאגרה כאן הכל אידיאלי, אין כל מגבלות שם יש מינוס בחשבון וטרדות יומיום יש צורך לעשות הפרדה ? ההפרדה לא ברורה כל צרכה ?
 
למעלה