חסך או לא?..
אהבה וירטואלית או לא מצביעה על חסך! קל וחומר אם זו אהבה וירטואלית..<במיוחד אם מדובר באדם שכבר נשוי> זו דעתי! עכשו שבו רגע מול המסך ותתחילו לספר פה באילו נסיבות יצא לכם להתאהב וירטואלית? מה היה המצב בבית?. מה היה המצב הנפשי שלכם ? מצב כלכלי? מערכת היחסים עם בן בת הזוג? ושלא תעיזו לבקש את זה ב3 העתקים!
אהבה וירטואלית או לא מצביעה על חסך! קל וחומר אם זו אהבה וירטואלית..<במיוחד אם מדובר באדם שכבר נשוי> זו דעתי! עכשו שבו רגע מול המסך ותתחילו לספר פה באילו נסיבות יצא לכם להתאהב וירטואלית? מה היה המצב בבית?. מה היה המצב הנפשי שלכם ? מצב כלכלי? מערכת היחסים עם בן בת הזוג? ושלא תעיזו לבקש את זה ב3 העתקים!