חייב עזרה דחוףף!

peergo

New member
הוא לא אמור להתעקם. אתה צריך למתוח את

הקפיצים קקונטרה ללחץ המיתרים. החריצות נעשות בטרמולואים לא איכותיים שעשויים ממתכת רכה.
 

Virons

New member
אנשים החלפתי מ 0.11 ובגלל שנקרע לי מיתר E

לא ממש הייתה לי ברירה להחליף ... ד'א הרגע חזרתי בסוף השאלתי גיטרה .... אבל עדיין צריך לתקן את זה
 

Kfitzi

New member
תקשיב ל peergo

אחד האנשים הממוקצעים בתחום שנותן מניסיונו וידיעותיו בנתיים בחינם כאן בפורום.
 

Aviraman

New member
לדעתי לשים לו אדום יהיה די יעיל

כאילו, אני די בטוח שתגובה מוקדמת יותר של מנהל או של אדום כלשהו הייתה מונעת התנפלות כזאת ומעניקה תשובה סופית אפקטיבית.
 
למעלה