חייב עזרה דחוףף!
יש לי פנדר סטרט והחלפתי לה מיתרים ל 0.12 והתחלתי לנגן (אחרי כיוון מוזר במיוחד) ואחרי דקה אני שם לב שהגשר שלה חצי בחוץ כל החלק האחורי של הגשר .. שחררתי את המיתרים עד הורדה ורק אז הגשר ירד (ד'א זה גשר צף) הקטע זה שיש לי מין קונצרט עוד שעתיים ואינלי מושג מה לעשות עזרה דחוף
יש לי פנדר סטרט והחלפתי לה מיתרים ל 0.12 והתחלתי לנגן (אחרי כיוון מוזר במיוחד) ואחרי דקה אני שם לב שהגשר שלה חצי בחוץ כל החלק האחורי של הגשר .. שחררתי את המיתרים עד הורדה ורק אז הגשר ירד (ד'א זה גשר צף) הקטע זה שיש לי מין קונצרט עוד שעתיים ואינלי מושג מה לעשות עזרה דחוף