אבל מה שמפריע לי בבתי אבות......... זה היחס של העובדים כלפי הקשישים.......... מתייחסים אליהם כמו תינוקות........... לא..... כן...... עכשיו........ נתקלתי בביקורי בבתי האבות בכל מיני מטפלים שעושים צחוק מהזקנים...... ואני מפחד לחשוב מה קורה שם כשהמשפחות הולכות הביתה......... לכן בית אבות זה לא פתרון טוב......... עדיף להישאר בבית עם איזה מטפלת פיליפינית בבתי אבות יש אווירה נוראית.......... תחנת ביניים בדרך למוות גועל נפש !!!!!!!