מיכאלה שלישלי
New member
חוקי היזיז
אחרי עוד תקופה ארוכה של דייטים מייאשים. חיטטתי בחברים שלי בפייסבוק ורציתי לראות מה קורה עם בחורים שיצאתי איתם פעם.
לפני איזה שנה וחצי יצאתי עם מישהו חמוד שלא היה סגור על עצמו, אז סימסתי לו ומסתבר שהוא פנוי. מפה לשם עברנו לשיחת טלפון, בהתחלה קבענו דייט אבל כשהשיחה נמשכה הוא סיפר שבדיוק יצא מקשר לפני שבוע והוא לא ממש לא פנוי רגשית. בעצב רב אמרתי לו שלא מתאים לי. אולי נהיה בקשר מתישהו בעתיד. אבל כרגע אני לא רוצה. אחרי איזה חצי שעה הוא מסמס ומציע לי 'שנהיה האחד עם השניה בינתיים...
'. חשבתי קצת על ההצעה שלו ואמרתי לעצמי - למה לא? יש לו אחלה גופה והוא ממש חמוד. חוץ מזה לא היה לי סקס כמה שבועות אחרי שהתרגלתי לסקס קבוע. אז סימסתי לו שזה נשמע סבבה ונקבע מתישהו.
הוא התקשר היום וקבענו למחר בערב, אחרי שישי עם המשפחה נפגש ונראה איך ייסתדר ביננו. ברור לי שהוא לא פנוי רגשית. אני גם לא מצפה שהוא ייתאהב בי ואני ממש לא רוצה קשר איתו.
חוץ מכיף הדדי. יש חוקים ליזיזות? כאילו - זו הפעם הראשונה שלי ואני לא ממש יודעת מה לעשות. להתנשק איתו להתחבק איתו? אין לי בעיה עם זה כי הוא ממש סקסי. אבל זה מקובל? בסקס לתת לו להתאמץ? להתאמץ בשבילו? איך זה בדיוק עובד בין 2 יזיזים?
בקיצור - מהם חוקי היזיז?
אחרי עוד תקופה ארוכה של דייטים מייאשים. חיטטתי בחברים שלי בפייסבוק ורציתי לראות מה קורה עם בחורים שיצאתי איתם פעם.
לפני איזה שנה וחצי יצאתי עם מישהו חמוד שלא היה סגור על עצמו, אז סימסתי לו ומסתבר שהוא פנוי. מפה לשם עברנו לשיחת טלפון, בהתחלה קבענו דייט אבל כשהשיחה נמשכה הוא סיפר שבדיוק יצא מקשר לפני שבוע והוא לא ממש לא פנוי רגשית. בעצב רב אמרתי לו שלא מתאים לי. אולי נהיה בקשר מתישהו בעתיד. אבל כרגע אני לא רוצה. אחרי איזה חצי שעה הוא מסמס ומציע לי 'שנהיה האחד עם השניה בינתיים...
הוא התקשר היום וקבענו למחר בערב, אחרי שישי עם המשפחה נפגש ונראה איך ייסתדר ביננו. ברור לי שהוא לא פנוי רגשית. אני גם לא מצפה שהוא ייתאהב בי ואני ממש לא רוצה קשר איתו.
חוץ מכיף הדדי. יש חוקים ליזיזות? כאילו - זו הפעם הראשונה שלי ואני לא ממש יודעת מה לעשות. להתנשק איתו להתחבק איתו? אין לי בעיה עם זה כי הוא ממש סקסי. אבל זה מקובל? בסקס לתת לו להתאמץ? להתאמץ בשבילו? איך זה בדיוק עובד בין 2 יזיזים?
בקיצור - מהם חוקי היזיז?