שאלת מה הבדלים
כאשר הקשר מוגדר כיזיזות, שני הצדדים מודעים למצב.
לרגע לא טענתי שיש את הכל.
אין את האהבה שיש כלפי בן זוג.
יש אהבה של בין חברים (+אינטימיות).
אין רצון לעבור לגור ביחד, לשהות אחד במחיצתו של השני כמה שיותר, להביא ביחד ילדים לעולם, לפתוח חשבון בנק משותף וכו'.
אני מניח שיש לך חברות.
את נפגשת איתן בתדירות מסוימת, אבל זה מן הסתם כנראה לא קורה כל יום.
כנראה שאת גם לא חיה איתן באותה דירה..
עכשיו קחי סנריו, שאחת מאותן חברות שלך היא ממין זכר.
וכשאת נפגשת איתו (בתקופות שלא את ולא הוא בקשר זוגי מחייב), חוץ מלשתות קפה ולדבר על החיים את גם מקיימת איתו יחסי מין.
לשניכם ברור שזה בכיף ואחרי שזה מסתיים כל אחד הולך לדרכו (עד לפעם הבאה...).