L e s t a t
New member
חומר למחשבה
לאחרונה סיירתי בדפים הראשונים של הפורום ומצאתי הודעה של משתמש שאני זוכר מעוד פורומים שמפרסם לעיתים הודעות שנוגעות לקבלה. הנה הודעה (קצרה) שהוא כתב בעבר הרחוק, לפני שלוש שנים: "נושא : מה זה מאגיה שחורה?? שלום . מאגיה , מוגדרת כיקום ופעילותו המתחדשת לעומת יחסיות מודעותך העצמית המשתנה . אם פעילות זו היא ראיית עברך המעצב את מרחב המציאות (החומרית) של קיומך היורדת למודעותך המשתנה , אזי מאגיה זו היא שחורה . ואם פעילות זו היא ראית המציאות של העולם כיוצרת התההוויות במודעותך המשתנה . בשני המקרים במקום להיות עצמך הקיומית והיוצרת רוח מעל חומר , אזי העולם או עברך הם הכובלים את קיומך כחומר מעל הרוח . כך שאני לא מחזיק מגישות אלו ,ובהכרח לא מכיר כמובן בקיומם ." - David999
לאחרונה סיירתי בדפים הראשונים של הפורום ומצאתי הודעה של משתמש שאני זוכר מעוד פורומים שמפרסם לעיתים הודעות שנוגעות לקבלה. הנה הודעה (קצרה) שהוא כתב בעבר הרחוק, לפני שלוש שנים: "נושא : מה זה מאגיה שחורה?? שלום . מאגיה , מוגדרת כיקום ופעילותו המתחדשת לעומת יחסיות מודעותך העצמית המשתנה . אם פעילות זו היא ראיית עברך המעצב את מרחב המציאות (החומרית) של קיומך היורדת למודעותך המשתנה , אזי מאגיה זו היא שחורה . ואם פעילות זו היא ראית המציאות של העולם כיוצרת התההוויות במודעותך המשתנה . בשני המקרים במקום להיות עצמך הקיומית והיוצרת רוח מעל חומר , אזי העולם או עברך הם הכובלים את קיומך כחומר מעל הרוח . כך שאני לא מחזיק מגישות אלו ,ובהכרח לא מכיר כמובן בקיומם ." - David999