חומר למחשבה

L e s t a t

New member
חומר למחשבה

לאחרונה סיירתי בדפים הראשונים של הפורום ומצאתי הודעה של משתמש שאני זוכר מעוד פורומים שמפרסם לעיתים הודעות שנוגעות לקבלה. הנה הודעה (קצרה) שהוא כתב בעבר הרחוק, לפני שלוש שנים: "נושא : מה זה מאגיה שחורה?? שלום . מאגיה , מוגדרת כיקום ופעילותו המתחדשת לעומת יחסיות מודעותך העצמית המשתנה . אם פעילות זו היא ראיית עברך המעצב את מרחב המציאות (החומרית) של קיומך היורדת למודעותך המשתנה , אזי מאגיה זו היא שחורה . ואם פעילות זו היא ראית המציאות של העולם כיוצרת התההוויות במודעותך המשתנה . בשני המקרים במקום להיות עצמך הקיומית והיוצרת רוח מעל חומר , אזי העולם או עברך הם הכובלים את קיומך כחומר מעל הרוח . כך שאני לא מחזיק מגישות אלו ,ובהכרח לא מכיר כמובן בקיומם ." - David999
 

Swicca

New member
חחחחחח...

למה הוא שואל עם הוא עונה לעצמו!!! אור ואהבה ,שימי.
 
זו לאו דווקא נקודת מבט קבלית

זו נקודת המבט של דוד999, שמושפע מהקבלה. השאלה גם היא, כיצד אתה רואה את ה"חומר". אך גישה זו שלו אינה יחודית. גם קראולי ואחרים אמרו כי כל מעשה מאגי שלא נועד להתפתחות הרוח והתעלותה, כל מה שאינו למטרת החיבור ל"אני העליון" הוא בבחינת "מאגיה שחורה". ניתן להתפלסף על זה רבות. האם כאשר אני זקוק ל-300 ש"ח בכדי לקיים את עצמי או כדי להשיג ספר חשוב, לדוגמה Liber Aba (
) - אזי בסופו של דבר, הכישוף הזה יעזור לי בצורה עקיפה להגיע למטרה של החיבור ל"אני העליון"...
 
למעלה