חוויות אתמול

wish2

New member
אני לא נמוכה אני 1.62

אבל אני באמת כזאת חמודה , מחזיק מפתחות זו הגדרה מעליבה קצת והיא גם לא נכונה . אני לא ניצמדת לאף אחד ומחכה שהוא יחליף אותי במפתח אחר . אני פשוט רגילה להיות נעימה בוא נגיד . אבל אמרתי לך כבר לי יש את הפינות שלי להתפרק ולהפסיק לכמה שעות להיות מותק של לכולם .
 
למה את צריכה להגיד שאת חמודה?

תאמיני לי שאם את כזו... אז יהיו פה כאלה שיבחינו בכך... ומי שלא יבחין אז כנראה הוא לא חמוד... כי רק חמוד מבחין בחמוד :) לדעתי... אין אדם מעיד על עצמו ולמה את צריכה להעיד על עצמך פה? יופי... אז יודעים שאת חמודה... עכשיו יציפו את אותך במלא הודעות... זה בטח גם ככה קורה...
 

wish2

New member
גם את פיספסת

אני ממש לא מחפשת חבר לחיים מפה והכי לא מזיז לי אם חושבים שאני חמודה או לא . מי אמר שחמודה זה טוב ?חמודה זה משעמם. תני לי יותר קרדיט ליכולת שלי לשווק את עצמי אם ה ייתי רוצה. הנקודה ש לי לגולדי היתה לראות מעבר . אני כתבתי לו בהתחלה שהוא נשמע חמוד מדי ותמים מדי ושזה לא הגיוני לי ונתתי דוגמא אישית על עצמי . אני ילדה טובה כזאת , טובה לכל מי שצריך אותי מסביבי אוקיי? הורגלתי להיות ככה בסוג משפחה שלי . זה חנק אותי וכבר אחרי הצבא חיפשתי לצאת ממעגK האנשים הנורמטיבים והנימדים שהקיפו אותי . אז אני גרה לבד מאז וזו הפינה שלי לעשות את כל הדברים שההורים שלי אפילו לא קראו בספרים שבנות עושות זה הכל.
 
את מזכירה לי את עצמי לפני שנה

את נמצאת בעמדה של תקיפה... אני לא תקפתי אותך נותנת לך את כל הקרדיט שבעולם טוב? זה עושה אותך יותר מאושרת עכשיו?
 
טוב.. לא לפני שנה.. לפני שבועיים...

לפני שבועיים הייתי מנסה להצדיק את עצמי לכל אחד בפורום והייתי מנסה להתחבב... מכירה את המשפט שאומר? כשרודפים אחרי משהו הוא בורח ממך? זה לגמרי נכון...
 

פנומן 72

New member
../images/Emo207.gif חדשות 2012

שמעתם היום בבוקר שהיתה רעידת אדמה קלה באיזור השבר הסורי אפריקאי בישראל שהורגשה באיזור הצפון ? שמעתם שמטוסי חיל האוויר חגו בשמי לבנון ונורו עליהם טילי נ.מ. ? שמעתם שהחמאס ירה 9 רקטות קסאם ? אתם מבינים שכבר אפשר להריח את הסוף ? עוד 1007 ימים למנאייק ! חרא על העולם הזה.
 

פנומן 72

New member
עזוב את גולדי שניה

לא נראה לך תמוה משהו שהתימני הנרקסיסט מאז שהביע את יחסו לחדשה פתאום כמו בלעה אותו האדמה ? האם הילד מתלהב ממנה משל היתה ילדה בת 8 בהופעה של "כמעט מלאכים", שאפילו אינו מוצא זמן להשתעשע עמנו ? או שאולי נעצר באשמת אחזקת סמים ? או שסתם הוא שם עלינו זין והרי זין לא חסר לו על פי דבריו.
 

זיקן

New member
מנהל
כן ניראה תמוה וגם לא

אמרתי לך כנראה שמצא מישהי שיודעת "לנגן" או לחלל טוב, גם ראיתי אות בפורום "מלחמת המינים" מסבן שם ל "אנשים" במוח אם כי גם שם הוא לא פעיל לאחרונה.. באשמת סמים קשה לי להאמין כי משחררים אחרי 48-24 שעות עד למשפט, הוא לא שם זיין עלינו פשוט קשה לו להיתמודד ולמכור לנו את הרעיונות המוטרפים שלו, ובקשר לבחורה, בזמנו שהפורום ניפתח שידלתי חבר שלי ("רב שגל תימני") להירשם ושיהיה חבר פה שלא ישעמם הוא נירשם פתח פוסט 1 ונעלם אתה לא יודע למה אני יודע, היכרתי לו מישהו את כבר מבין מי כוסית נחמדה מאוד הייתה גם חברה של חברה שלי ומאז הוא והיא עסוקים בהידבקות הדדית 24 שעות ביממה ולא רואים אותם בכלל זו לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה ככה זה אצל תימנים חברים יכולים לחכות..
 

פנומן 72

New member
נו, תתרכז

הבן אדם אמר בערך 80 אלף פעם שאין מצב שבחורה לא תתן לו את החופש שהוא רוצה. ועכשיו הוא פתאום נעלם, כמו מה שנראה לפיתת אשכים קולוסאלית.
 

זיקן

New member
מנהל
תימני יכול להגיד גם מיליון פעם את זה,

אח"כ הם אומרים "אז אמרתי אז מה.." ומניסיוני איתם הם אלופי ההיפוקרטיות כל דבר שהם אומרים זה בע"מ הכל בהתאם לנסיבות ולאינטרסים..
 

goldy

New member
../images/Emo6.gif בואנה אני שקוף ../images/Emo6.gif

שמעתם שהיום בבוקר הגעתי למשמרת בעבודה שאשכרה קיבלה אותי ? שמעתם שכמה דקות של שיעמום הספיקו לעורר בי דיכאון שלא עבר עד עכשיו ? שמעתם שכל פעם שאני מדוכא אני חושב שזה סוף העולם ? אתם מבינים שכבר אפשר להריח את הסוף ? עוד 1007 ימים למנאייק ! חרא על העולם הזה.
 

זיקן

New member
מנהל
יא גוזמאי גנבת יום עוד 1006 יום למניוק..../images/Emo10.gif

 

פנומן 72

New member
וכבר נכתב במקורותינו :

כל המביא דבר בשם אומרו - מקרב את הגאולה. (הזכויות למניית הימים לא שמורה לזיקן, סתם לידע כללי)
 

wish2

New member
אתם מתיחסים לגולדי כאילו הוא הכלב שלכם

נהנה מזה גולדי מותק?
 

goldy

New member
אני לא חושב שזאת השפלה

או שהקליטה שלי שוב איטית מידיי?
 

wish2

New member
גולדי מתוק שלי

נשים אוהבים גברים חזקים, לא גברים כוחניים שהמילים שלהם בועת אוויר או גברים כוחניים . אם אתה נהנה להיות כלבלבון חמוד אז סבבה ואני הראשונה שתלטף לך את הראש . אבל אם אתה רוצה נשים ...
 

goldy

New member
בסדר בואי נהפוך את זה לאישי:../images/Emo140.gif

מה ישכנע *אותך* להתיישב על הזין של מישהוא? מה זה "גבר חזק"?
 
למעלה