חוויותיי מחנויות אספנות תל אביביות והמכירה הגדולה

גלעד133

New member
הדי....

נסחפת לגמרי וסחפת חצי עולם אחריך. בואו נרגיע ונסביר כמה עניינים. סוחר הוא לא מילה גסה [למרות שאינני ומעולם לא הייתי]. רוב האספנים שאני מכיר בנושא שלי ואני מכיר יותר מאחד או שניים אינם מיליונרים וכדי להמשיך את האוסף מוכרים מידי פעם פריטים כפולים או כאלה שנמאס מהם [גם זה קורה]. זה לא הופך אותם לסוחרים למרות שגם בלהיות כזה לדעתי אין בעיה. אני קניתי עכשיו לוט של 27 פריטים שרק 6 מהם חסרים לי. לאבא שלי לא קראו רוטשילד ואפילו לא רוקפלר כך שאמכור את המיותרים - אם אצליח להרוויח כמה שקלים - מצוין ואם לא אז לא גם אם זה אין בעיה. כמובן שאשתדל לא להפסיד אבל גם זה עלול לקרות ואני לוקח זאת בחשבון כשאני קונה לוט כזה. העדיפות היא כמובן להחלפה אבל זה לא תמיד הולך וגם שם אפשר להידפק לא מעט כך שתמיד הולכים על הגבול הדק בין להגדיל את האוסף ובין לא לצאת אידיוט בלי גרוש. קרה לי לא מעט פעמים שאנשים דרשו x על סמך הצעות שקיבלו מסוחרים ואני נתתי x + סכום לא מבוטל נוסף כי לא רציתי לדפוק אותם בגלל חוסר הבנתם ועדיין יצאתי לא פראייר. לזה אני קורא " הגבול הדק". כמובן שאפשר לפתוח את הנושא בלי סוף אבל לדעתי מיציתי. איש באמונתו יחיה כל זמן שלא יעשה זאת על חשבון השני. כבר אמרו "אפשר לדפוק מישהוא אחד פעם אחת אבל לא את כולם כל הזמן. זה חוזר כבומרנג"
רק טוב שיהיה ושלא נהפוך לפנאטים בשום נושא
גלעד
 

hadi orr

New member
רבותי וגברתי. לקחתם את זה למחוזות שבכלל לא הייתי שם. לסיכום

הנושא אומר כי האוספים שלי גדלים אך ורק בגלל הסוחרים !!!!!!! בזכות הסוחרים יש לי אוספים !!!! המתנות ורוח הנתינה שהיתה בפורום לא ממש קיימת עוד וכמה שיש נתינה זה בשוליים מבחינת האוספים. למען הסר ספר אני הייתי מאלו שבזמנו לא התנגדתי שסוחרים יבואו לפורום ויציגו מרכולתם !!!!!!!!!!!! (דרך אגב גברתי, שפתחה את פיה כנגדי, היתה בראש רשימת מפגיני הזעם שסוחרים לא יכנסו לפורום כי הם מוקצים מחמת מיאוס !!!) ללא סוחרים אין לנו קיום כאספנים !!!!!!!!. נקודה.
סוחר צריך להתפרנס ואין לי שום בעיה עם כך !!!!!!!!!!!! בוחר לא יכול לקנות בשקל ולמכור בשמונים אגורות !!!! אני רוצה שכל הסוחרים יתחילו במפגש יומי את סיבוב מכירותהם ויתנו לי להיות הראשון שרואה את סחורתם !!!!!!! ממש לא פנאטי וממש לא נגד סוחרים. גם ממש לא נגד אספנים אשר מוכרים כפולים ו/או אפילו אוסף שלם שנשבר להם/ שהבינו שלא יצליחו לעלות כיתה איתו / שלא מרגש אותם יותר וכו !!!!!

נגד דברים אחרים יצאתי חוצץ אבל עזוב. ממש לא שווה התיחסות נוספת מצידי.
 

חן L1

New member
שנה נהדרת

גם לך ולכל באי הפורום גם ממני שתהיה שנה מוצלחת.
 

powo

New member
הבהרה בנושא באד לאק.בהחלט אהבתי את הסגנון אבל לא את המילים

 
למעלה