כנסו אני ב'אט טי וי
ס סימית12 New member 27/4/04 #27 אני כן.. הוא פשוט נתקע לי מקודם האקפלוסר נתקע והייתי צריכה לעשות בדיקת וירוסים....+
ס סימית12 New member 27/4/04 #28 יפה!!!../images/Emo104.gif../images/Emo110.gifאיזה יפה!../images/Emo13.gif
ס סימית12 New member 27/4/04 #31 למה את לא נכנסת לצ'אט?../images/Emo110.gif כולם היכנס לצ'אט מי שלא נכנס מפסיד...... סתם חבל,נורא כיף שם.....
למה את לא נכנסת לצ'אט?../images/Emo110.gif כולם היכנס לצ'אט מי שלא נכנס מפסיד...... סתם חבל,נורא כיף שם.....
D double O S New member 27/4/04 #15 חג שמח../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif../images/Emo96.gif אני חזרתי ב-4