חג שמח לכולם!!

חג שמח לכולם!!

הרגע חזרתי מבילוי....רר אני מתה לישון...ריססו את כולי ספריי....רר אני מתה לישון. אבל לפני שאני אאחל לכולם: חגגגג שמממחחח!!!
חגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

sims girl

New member
../images/Emo15.gif עדי!!!!!!!!!!

היית צריכה אותי בקשר למדור סקינים? שמוליק אמר שהיה לך רעיון לסקין. המסנגר שלי: [email protected]
 
רעיון?!

יש לי מלאאאאא רעיונות! רק שאני לא יודעת לעשות סקינים. אין לי לא את התוכנה, ולא את החבילת סקינים העירומים. (אם ככה אומרים בכלל)
 

gal56

New member
../images/Emo104.gif../images/Emo165.gifחג שמח../images/Emo70.gif../images/Emo165.gif../images/Emo104.gif

 

נ י 3 ן

New member
../images/Emo85.gif

אממ לא יודעת מה לכתוב בכותרת כי זה לא ממש חג זה יותר יום עצמאות/ יום הולדת... ואייי אצלנו בסוף כן היו זיקוקים וזה היה ממש ממש יפה!!!! והיתי מלאה מכף רגל ועד ראש בספרי! גאד חברה שלי הרגה אותי!! אבל היה כיף מזה נהנתי! אז חג/יום עצמאות/ יום הולדת לישראל שמח!!!!
ואל תשאלו למה אני ערה בשעה הזאת...
 

R E M U S

New member
חג שמח |פיהוק|.. ../images/Emo80.gif

איך היה לך כוח לכתוב.. מה חזרת כ"כ מוקדם
אני חזרתי באחד..<לא שאכפת לי..>.. חג שמח!!
למדינה
 

סימית12

New member
ככה:זה קל!../images/Emo110.gif

את פשוט מסדרת אתה האייקונים בצורה שא רוצה לעשת ככה למשל:
 
למעלה