אממ לא יודעת מה לכתוב בכותרת כי זה לא ממש חג זה יותר יום עצמאות/ יום הולדת... ואייי אצלנו בסוף כן היו זיקוקים וזה היה ממש ממש יפה!!!! והיתי מלאה מכף רגל ועד ראש בספרי! גאד חברה שלי הרגה אותי!! אבל היה כיף מזה נהנתי! אז חג/יום עצמאות/ יום הולדת לישראל שמח!!!!