חג שמח לכולם!!

סימית12

New member
אני כן.. הוא פשוט נתקע לי מקודם

האקפלוסר נתקע והייתי צריכה לעשות בדיקת וירוסים....+
 

סימית12

New member
למה את לא נכנסת לצ'אט?../images/Emo110.gif

כולם היכנס לצ'אט מי שלא נכנס מפסיד...... סתם חבל,נורא כיף שם.....
 
למעלה