חג שמח ושנה טובה !!

חחחחחחחחחחחחחחח יפשלי!../images/Emo23.gif

מי אוהבתותך יותר ממני?! מי?! מי?! מי?! אפחת!!!! ביחושית וספירוש ל-נ-צ-ח!!!
 
למעלה