ובכן, עוד potter dream.
אחד היותר מגניבים, וגם היותר מציאותיים שלי (עד כמה שאפשר להגדיר את המתרחש "מציאותי"): אני יושבת במרפסת ומשחקת עם כלבתי היקרה, כשפתאום מגיח טיל מהשמיים ועומד לנחות ישירות עלי, כשאלבוס דמבלדור בכבודו ובעצמו מתעתק למקום ובהינף שרביט הופך את הטיל לדובי. אבל הדבר הכי גאוני קרה כשהלסת שלי נשמטה וגמגמתי, " פ- פרופסור דמבלדור? אתה... את חי?" דמביל'ה סימן לי להיות בשקט, ואז אמר משהו בנוסח: אני בטוח שמאוד תרצי, אבל כרגע עלי לבקש ממך לא לרוץ ולספר לחברייך היקרים בפורום 160."
זה מסוג החלומות האלה שכשאתה מתעורר וקולט שזה היה חלום, אתה מעיף בוקס לכרית ומקלל בזעף. (אמ"ג, כשאני חושבת על זה, יכול להיות שזו הייתה התגלות, ושבזה הרגע אני מפרה את הבטחתי לאלבוס דמבלדור!
)