חברתי

חרבביש

New member
כשכתבתי את זה היה ריק../images/Emo10.gif

כנראה שלחת טיפה אחרי, נוגהMOOSH... מה שם המשפחה שלך, ד"א?
 

Piece Of Mind

New member
פעם שלישית שאני שואל...

האם קראתם את הספר "אראגון"
אם כן, מה אתם חושבים עליו
אם קראתם אותו גם במקור וגם בתרגום, מה דעתכם על התרגום
האם הוא נאמן למקור
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif *דילאיי עמוק* כדאי לקרוא בכ

בכלל? אנ כל הזמן רואה אותו כשאני הולכת לספריה ואני תוהה אם הוא שווה קריאה. אז..כדאי?
 
סוף סוףףףףףףףףף!!

קבלתי היום תעודה, תאמת, היא היתה יותר מעניינית מכל שנה אחרת.. כרגיל- אצלינו בבית, לא מרוצים מפחות מ "טוב מאוד" אבל חפיף.. אגב, אולי שבוע הבא אני נוסעת לסופר-לנד. איזה כייף!! קצת גיוון בחיים.. ועוד משהו קטן- עשיתי מבחנים להתאמת מקצוע, ויצא לי בדיוק הכיוון שאני שואפת אליו. :)
 
למעלה