קבלתי היום תעודה, תאמת, היא היתה יותר מעניינית מכל שנה אחרת.. כרגיל- אצלינו בבית, לא מרוצים מפחות מ "טוב מאוד" אבל חפיף.. אגב, אולי שבוע הבא אני נוסעת לסופר-לנד. איזה כייף!! קצת גיוון בחיים.. ועוד משהו קטן- עשיתי מבחנים להתאמת מקצוע, ויצא לי בדיוק הכיוון שאני שואפת אליו.