התחדשי! מאיפה לאיפה עברת?
M maor tur New member 30/6/06 #75 תתחדשי!! אני לפני שנתיים וחצי עברתי דירה, היה כיף לא נורמאלי! חייתי באבק איזה שבוע עד שבאה החברת ניקיון, אמא שלי לא השתלטה על הבית.. XD
תתחדשי!! אני לפני שנתיים וחצי עברתי דירה, היה כיף לא נורמאלי! חייתי באבק איזה שבוע עד שבאה החברת ניקיון, אמא שלי לא השתלטה על הבית.. XD
L Looking4CoolName New member 30/6/06 #70 נה נה בננה, ../images/Emo3.gif היה כ"כ כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף עזריאלי שולת, אבל אני חייב להודות. הלכו לי הרגלים. =\ מ-12 עד 9 בלילה אני רק בעזריאלי ואני לא יושב. אבל היה כיף לא נורמלי עידו, הפסדת בגדול - היה מטורףףף
נה נה בננה, ../images/Emo3.gif היה כ"כ כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף עזריאלי שולת, אבל אני חייב להודות. הלכו לי הרגלים. =\ מ-12 עד 9 בלילה אני רק בעזריאלי ואני לא יושב. אבל היה כיף לא נורמלי עידו, הפסדת בגדול - היה מטורףףף
L Looking4CoolName New member 30/6/06 #95 *נשלח לי לפני הזמן* ידעתי שאם אני אכתוב "ג"צ", אז את תתנפלי עליי: "שוב אתה מתלהב" " אז כתבתי להתסכל בעולם שלי. ואגב, ממש חשבתי לפני ששלחתי ת'הודעה ההיא... ומסתבר שגם אחרי מה שכתבתי היה לך מה להגיב עליי. טוב, נו.
*נשלח לי לפני הזמן* ידעתי שאם אני אכתוב "ג"צ", אז את תתנפלי עליי: "שוב אתה מתלהב" " אז כתבתי להתסכל בעולם שלי. ואגב, ממש חשבתי לפני ששלחתי ת'הודעה ההיא... ומסתבר שגם אחרי מה שכתבתי היה לך מה להגיב עליי. טוב, נו.