חברתי

maor tur

New member
תתחדשי!!

אני לפני שנתיים וחצי עברתי דירה, היה כיף לא נורמאלי! חייתי באבק איזה שבוע עד שבאה החברת ניקיון, אמא שלי לא השתלטה על הבית.. XD
 
נה נה בננה, ../images/Emo3.gif

היה כ"כ כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף
עזריאלי שולת, אבל אני חייב להודות. הלכו לי הרגלים. =\ מ-12 עד 9 בלילה אני רק בעזריאלי ואני לא יושב.
אבל היה כיף לא נורמלי
עידו, הפסדת בגדול - היה מטורףףף
 
*נשלח לי לפני הזמן*

ידעתי שאם אני אכתוב "ג"צ", אז את תתנפלי עליי: "שוב אתה מתלהב"
" אז כתבתי להתסכל בעולם שלי. ואגב, ממש חשבתי לפני ששלחתי ת'הודעה ההיא... ומסתבר שגם אחרי מה שכתבתי היה לך מה להגיב עליי. טוב, נו.
 
למעלה