חברתי

הגיגי הצ'אט. ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

הפסדתם, היה צ'אט חבל"ז.
סופסוף אפשר להגיד שהצ'אט תיפקד כמו שצריך. היינו אני, לידור, תמר, סער, אנה, חיה, שרי, מאיה ו... סלחו לי אם לא הזכרתי מישהו, פשוט אני סנילי. וזה מוכח. כל רגע עשיתי סבב שמות.
בקיצור, הפסדתם.
וואי, מסתבר שסער מהפורום למד באותו ביה"ס שלי, שכבה מעליי ומכיר את כל החברים שלי
 
אבא סער היה???

אבא היה ואני לא הייתי?????
אבא אוהבת אותך!!! לא הספקת להגיד לי היום ללמוד למתכונת מחר.... אז אני כרגע לא לומדת :)
 

דנקי

New member
גמאני בבאסה שאני לא הייתי..

אבא, אני מצטערת..אבל ספרו חוויות.. חחח..
 

ספירלי1

New member
חחחחחח

ב"ה בסוף יתברר שמישהו פה מכיר אותי איכשהוא.. אוף! תמיד אני מפספסת תמעיניינים במיוחד!!! ד"א, חמי וסער, סליחה על הנטישה של לפני יומיים
, אח שלי העיף אותי...
 
../images/Emo50.gif

מתכונת לי בלשון יום חמישי.
לשון זה בולשיט. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, שאלתי ת'מורה שלנו על כמה היא מגישה אותי מגן. והיא לא רצתה לענות. אמרה לי להמשיך לעבוד. אז אמרתי לה: "נו, על סמך הציונים שלי עד עכשיו... כמה מגן את מביאה לי
" והיא אמרה: "אממ, כמה קיבלת מתכונת אחרונה?" אני: "72".
בושה. והיא: "אוקי, אז... אם תוציא במתכונת הקרובה ציון גבוה - תקבל מגן 90+. ועכשיו תמשיך לעבוד." חחחחחח,
איזה ע=נ=ק
וואי, אני חייב להוציא במתכונת הקרובה ציון גבוה.
חמודה היא.
בהצלחה לך ולי.
 
יפה שהיא אמרה לך בסוף,

אצלנו בשיא הטמטום לא אומרים....
יש לכם יותר ממתכונת אחד? מוזר.. שיהיה הרבה הצלחות לך, "חמוד"...
וגם לי.
 
יאיי, ^^ ../images/Emo9.gif

כןןןןןןןןןןןןןןןן, הבנתי שכל הביה"סים עושים רק מתכונת אחת בכל מקצוע.
אנחנו עושים שתי מתכונות לכל מקצוע ואז השכלול של הציונים ההם ושל כל השנה - הוא המגן.
 
כדי להשמין...

סיימתי היום גלידה כזאת טובה. עם מלא מלא שומן. וחפיסת שוקולד מריר ככה, ממש טעימה.
|יאמי| היה נחמד. בטח העלתי איזה כמה קילוגרמים מסכנים. =\
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

25 הודעות שלי יש בחברתי.
ועם ההודעה הזו - 26.
אני ממש פורומיסט חברתי שכזה.
 
למעלה